تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیداری حساس و خانگی به مصاف گل ریحان البرز که مدعی صعود به لیگ برتر است می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت 17 فردا (سه شنبه) به صورت همزمان و با انجام هفت دیدار برگزار می‌شود.
 
در چارچوب دیدارهای این هفته، تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیداری خانگی از ساعت 17 به مصاف گل ریحان البرز می‌رود تا با کسب امتیاز در دیدار با این تیم مدعی، بقای خود در لیگ یک را قطعی کند.
 
پس از آغاز دیدارهای هفته سی و سوم لیگ یک، شهرداری تبریز با کسب 25 امتیاز از 28 بازی در رده چهاردهم جدول قرار دارد. گل ریحان البرز هم 48 امتیازی است و با حضور در رده سوم جدول، از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.
 
تماشای این دیدار که برای هر دو تیم حساسیت‌های ویژه‌ای دارد، همچون سایر دیدارهای های شهرداری تبریز رایگان است. این بازی از ساعت 17 فردا (سه شنبه) در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز واقع در میدان جهاد (نصف راه)، خیابان ورزش برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است، با توجه به حساسیت‌های این بازی، قضاوت آن بر عهده حسن اکرمی است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.