به گزارش ایرنا فرهاد کاظمی، دوشنبه پس از شکست تیمش برابر قشقایی شیراز اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان ما با وجود هزینه های زیادی که باشگاه متقبل شده اما هنوز انگیزه لازم را ندارند.
وی افزود: به جای اینکه بازیکنان ما با جان و دل در اختیار تیمشان باشند، آنگونه که باید بازی نمی کنند و دنبال مادیات هستند، اگر چه مادیات بخشی از فوتبال است اما تمام فوتبال نیست.
کاظمی در مورد تیم قشقایی شیراز هم گفت: بازیکنان این تیم با وجود هزینه های کم اما در خدمت تیمشان هستند و در این بازی هم با انگیزه کار کردند.
او بیان کرد: فرصت های بسیار خوبی از همان ابتدای بازی داشتیم که قدر آن را ندانستیم و به بازیکنان و کادر فنی تیم قشقایی شیراز تبریک می گویم.
سرمربی تیم بادران تهران ادامه داد: داوران بازی هم قضاوت خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.
تیم قشقایی شیراز، عصر دوشنبه در هفته ییست و پنجم رقابت های فوتبال دسته یک ایران در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر تیم بادران تهران را شکست داد.
در پایان هفته بیست و پنجم، تیم گل گهر سیرجان با وجود شکست سنگین مقابل مس رفسنجان در این هفته همچنان با 42 امتیاز صدرنشین است، شاهین شهرداری بوشهر با 39 امتیاز دوم و تیم های پاکدشت تهران و آلومینیوم اراک هم با 37 امتیاز سوم و چهارم هستند.
تیم قشقایی شیراز با 31 امتیاز رده هفتم جدول را به خود اختصاص داده، تیم بادران تهران با 28 امتیاز و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با 27 امتیاز به ترتیب هشتم و نهم هستند.
در رقابت های فوتبال دسته یک 16 تیم حضور دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول، جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.