به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته شانزدهم این دیدارها عصر شنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل از سد کارون اروند خرمشهر گذشت.
بازیکنان تیم قشقایی در ادامه موفقیت های خود و با استفاده از میزبانی که طی 2 هفته پشت سر هم نصیب این تیم شده بود، نهایت استفاده را بردند و با 2 پیروزی پی در پی به وضعیت خود در جدول رده بندی بهبود بخشیدند.
این تیم مقابل تیم کارون اروند هم خوب بازی کرد اگر چه در20 دقیقه ابتدایی توپ و میدان در اختیار تیم میهمان بود که شاگردان فروردین سرمربی تیم قشقایی با دفاع منطقی اجازه ندادند، حریف به گل برسد اما رفته رفته میزبان بازی را به تعادل کشاند.
تنها حادثه مهم این بازی در نیمه نخست با ضربه سر حسن آقایی مهاجم تیم کارون اروند رقم خورد که توپ با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه تیم قشقایی به بیرون رفت و هر دو تیم بدون زدن گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم نیز که به نظر می رسید تیم کارون خرمشهر ازنظر بدنی کم آورده است، تیم میزبان از این فرصت استفاده کرد و در دقیقه 53 به خواسته اش رسید.
در این لحظه هادی خادم هافک تیم قشقایی توپ خوبی را در عمق دفاع حریف برای مرتضی سنجانکی ارسال کرد و این بازیکن هم با یک بغل پای دقیق تور دروازه تیم کارون اروند را به لرزه دراورد تا خیال میزبان از زدن گل راحت شود.
در ادامه نیز بازیکنان تیم قشقایی که پس از به ثمر رساندن گل روحیه گرفته بودند، بهتر بازی را دنبال کردند و تیم حریف را که قوای بدنی انها تحلیل رفته بود تحت فشار گذاشند و سه تعویض تیم میهمان هم کارساز نشد و شیرازی ها برتری خود را هم در حفظ نتیجه و هم در اختیار داشتن توپ تا پایان بازی حفظ کردند و با پیروزی یک بر صفر سه امتیاز خوب را در خانه نگه داشتند.
تیم قشقایی با این برد با 22 امتیاز در رده ششم ایستاد و فاصله خود تا بالای جدول کمتر کرد.
این تیم در آخرین هفته از دور رفت این بازی ها بیست و چهارم آذرماه در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر که روزگاری در لیگ برتر حضور داشت، می رود.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته شانزدهم فردا ( یکشنبه ) در کرمان به مصاف تیم مس این شهر خواهدرفت.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.