به گزارش ایرنا در این بازی که عصر شنبه از هفته پانزدهم این بازی ها در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی برتر با نتیجه 2 بر صفر تیم خونه به خونه بابل را از پیش رو برداشت.
این دیدار با برتری تیم میزبان آغاز شد و آنها با بازی منسجم خود، عرصه را بر حریف تنگ کردند و نشان دادند که برای پیروزی به میدان آمدند و خیلی زود و در دقیقه 16 به گل اول دست یافتند.
در این دقیقه، میثم آقابابایی مدافع تیم خونه به خونه بابل درون محوطه هجده قدم بر روی مرتضی سنجانکی مهاجم تیم قشقایی خطا و داور این بازی اعلام پنالتی کرد که این موضوع با اعتراض اکبر میثاقان سرمربی تیم خونه به خونه همراه شد، اما سرانجام پس از فروکش شدن اعتراض بابلی ها، ضربه محمد جواد عباسی تبدیل به گل نخست تیم قشقایی شیراز شد.
در ادامه نیمه نخست نیز باز هم توپ و میدان در اختیار تیم میزبان بود اما حملات این تیم که تا پشت محوطه جریمه تیم بابل همراه بود راه به جایی نبرد و سرانجام نیمه نخست با همان یک گل به سود تیم قشقایی شیراز پایان یافت.
با شروع نیمه دوم هم تیم میزبان نشان داد برای زدن گل های بیشتر میل زیادی به بازی تهاجمی دارد و چندین فرصت گلزنی را از دست داد و در دقیقه 78 هم ضربه بازیکنان تیم قشقایی شیراز در 2 نوبت از سوی سنگربان تیم بابل دفع شد.
در این نیمه، تیم خونه به خونه بابل تنها یک فرصت گلزنی داشت که در دقیقه 73 توسط میثم آقابابایی از دست رفت.
در دقیقه 90 محمد مهری، بازیکن تیم قشقایی شیراز با یک حرکت انفرادی و از زاویه بسته برای دومین بار سنگربان تیم بابل را مغلوب کرد و سرانجام این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت و در روزی که شاگردان مهدی فروردین، سرمربی تیم قشقایی شایستگی بُرد داشتند به این مهم دست یافتند و سه امتیاز بازی را از آن خود کردند.
در پایان این بازی، تماشاگران تیم قشقایی شیراز که تعدادشان به یک هزار نفر می رسید به دلیل عدم پخش تلویزیونی بازی های این تیم به صدا و سمیای فارس با دادن شعارهایی اعتراض کردند و خواهان پخش زنده این بازی ها شدند.
تیم قشقایی شیراز با این پیروزی و با 19 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.