به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته بیستم این رقابت ها عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ارایه یک بازی خوب با نتیجه یک بر صفر تیم کارون اروند خرمشهر را از پیش رو برداشت.
همانگونه که پیش بینی می شد، تیم فجر در این بازی کاملا از حریف قعر جدولی خود برتر بود و در پایان هم مزد برتری را با پیروزی گرفت.
بازی را فجری ها هجومی آغاز کردند وحریف خود را به لاک دفاعی فرو بردند، تیم میهمان هم در این بازی سعی داشت ابتدا دروازه خود را حفظ کند و سپس بر روی ضد حمله چشم به دروازه فجر داشته باشد که یکی دو بار هم در ضد حملات خطرناک نشان دادند.
شاگردان مهابادی سرمربی تیم فجر در این بازی با دادن پاس های تک ضرب که نشان از هماهنگی این تیم را می داد، بازی را تا پشت محوطه هجده قدم حریف خوب پیش بردند اما آنها هنوز نتوانسته اند این ضعف را از بین ببرند و همچنان حملات این تیم در پشت محوطه هجده قدم به دلیل نداشتن یک مهاجم تمام کننده، متوقف می شود.
دقیقه 32 شوت سنگین حسین کریم زاده مهاجم تیم فجر شهید سپاسی شیراز با واکنش دروازه بان تیم کارون اروند خرمشهر به کرنر رفت.
دقیقه 39، میزبان می توانست در این لحظه به گل برسد اما ضربه اسماعیل بابایی به تیر عمودی دروازه تیم کارون برخورد کرد تا این بار تیر دروازه مانع فرو پاشی دروازه میهمان شود.
سر انجام نیمه نخست با برتری تیم میزبان پایان یافت اگر چه گلی از دروازه ها نگذشت.
نیمه دوم باز هم با برتری فجریها آغاز شد، در دقیقه 46 اولین زنگ خطر را میزبان به صدا در آورد اما ضربه مجتبی حق دوست نیز راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 50 فجری ها بر روی یک کار تیمی به گل رسیدند، در این لحظه با ضربه خوب بابا محمدی، دروازه تیم میهمان باز شد تا در ادامه بازی خیال بازیکنان فجر راحت شود.
زرد پوشان شیرازی پس از به ثمر رسیدن گل، باز هم به برتری خود ادامه دادند و به دنبال زدن گل دوم بودند اما با بی دقتی فرصت ها را از دست دادند.
تیم کارون اروند خرمشهر هم در این نیمه نتوانست فرصت گلزنی را فراهم کند و سرانجام این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فجر شهید سپاسی شیراز پایان یافت.
هم اینک تیم فجر سپاسی در جدول رده بندی با 23 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و تیم کارون اروند خرمشهر هم با 15 امتیاز در قعر جدول به سر می برد.
تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک در هفته بیستم، فردا (هجدهم بهمن) در ماهشهر خوزستان به مصاف تیم شهرداری این شهر خواهد رفت.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر سال 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.