به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه عصر امروز چهارشنبه در نخستین دیدار دور برگشت در خانه والیبال تهران مقابل پیکان صف آرایی کرد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه که برای حضوری قدرتمند در دیدارهای دور برگشت لیگ برتر کشور رسول نجفی در پست پاسور، علیرضا جلوه در پست دفاع میانی و حامد تاروردی در پست دریافت قدرتی را به کار گرفته بود، این بار نیز مغلوب شد تا دیدارهای دور برگشت را با شکست آغاز کند.
شاگردان ناصر شهنازی در تیم شهرداری ارومیه ست نخست این دیدار را طوفانی آغاز کردند به طوری که وقت استراحت فنی اول را با امتیاز 8 بر 4 نصیب خود کردند و این برتری تا پایان ست ادامه داشت تا در نهایت 25 بر 23 مقابل میزبان پیروز شوند.
در ست دوم بازی پایاپایی از بازیکنان هر 2 تیم به نمایش گذاشته شد به طوری که امتیازات با کمترین فاصله ممکن بین تیم ها تقسیم می شد اما هوشیاری پیکانی ها در 2 امتیاز پایانی موجب شد تا این ست با نتیجه مشابه 25 بر 23 به سود میزبان پایان یابد.
تیم شهرداری ارومیه در ست سوم پس از کسب امتیاز 8 بر 7 بار دیگر وقت استراحت فنی اول را نصیب خود کرد و در ادامه نیز تا امتیاز تساوی 16 پیش رفت ولی این برتری دوام زیادی نداشت و در پایان با نتیجه 25 بر 21 باخت تا کار به ست چهارم کشیده شود.
در ست چهارم شهرداری ارومیه عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات فردی برخی بازیکنان نیز مزید بر علت شد تا این ست با اختلاف فاحش 25 بر 16 به سود پیکان تهران پایان یابد.
تیم شهرداری ارومیه تا پایان هفته چهاردهم با 2 پیروزی و 11 باخت و کسب هشت امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد؛ این تیم در هفته پانزدهم، میزبان شهرداری گنبد در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه خواهد بود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.