به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز چهارشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه افزود: جوانان وطن به برکت نفس قدسی رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا، آماده دفاع از ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی هستند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد.
وی ادامه داد: اکنون نیز نیروهای مسلح کشورمان، ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و امنیت آفرینان جامعه، در کنار توده مردم فارغ از مشکلات و دغدغه ها، آماده دفاع از کشور هستند.
وی اضافه کرد: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حریم وطن و مدافعان حرم، همه و همه الگوهای ماندگاری برای اقشار مختلف جامعه هستند.
آیت الله پورمحمدی گفت: شهدا از همه اقشار مختلف جامعه اسلامی در دفاع از میهن اسلامی و ارزش های متعالی آن ذره ای درنگ و تردید به خود راه ندادند و حضرت علی اکبر (ع) و امام حسین (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دادند.
وی افزود: اگر امروز جوانی با تیپ و پوششی متفاوت در جامعه حضور دارد، در صورت تهدید دشمن و چشم طمع بدخواهان همگام با آحاد جامعه از کشور و آرمان های اسلامی و انقلابی همانند هشت سال دفاع مقدس دفاع خواهد کرد.
وی ادامه داد: جوانان این مرز و بوم در نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی و مردمی، در طول چهار دهه ثابت کردند که مدافع حریم ولایت و میهن اسلامی هستند.
امام جمعه مراغه اضافه کرد: ملت بزرگ ایران با تاسی به حضرت علی اکبر (ع)، جوانان برومند خود را روانه جبهه های حق علیه باطل کردند و اکنون این شهدا نمونه های بارز ایثار و مقاومت هستند.
به گزارش ایرنا، آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و یگان های منتخب نیروهای مسلح در آستانه روز ارتش برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.