امام جمعه شهر جدید پرند تاکید کرد: امروز دشمن به علت اینکه نیروهای مسلح از ارزش‌ها دفاع می‌کنند، نگران است.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌الاسلام والمسلمین پاشاکی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که ای کاش من یک پاسدار بودم گفت: اگر نیروهای مسلح نبودند این مملکت و جمهوری اسلامی نبود. امروز دشمن به علت اینکه نیروهای مسلح و نظامی از ارزش‌‌‌ها دفاع می‌‌کنند، نگران هستند و شاهد هستیم که این اواخر سپاه را به عنوان تروریست معرفی کرده‌‌اند در حالی که دست خودشان به خون بی‌‌گناهان آلوده است.

وی با حضور در حسینیه مرکز آموزشی ۰۲ شهید انشایی نزاجا به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از استان‌‌ها درگیر سیل و مشکلات فراوان بوده و هستند. در همین رابطه مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح امر کردند تا به یاری مردم آسیب‌‌‌دیده برسند و فقط دولت نباید کار کند و همه نیروهای نظامی موظف هستند وارد صحنه شوند.

امام جمعه شهر جدید پرند افزود: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تمام هم و غم خود را جوانان قرار دادند و اعتقاد دارند که آینده این نظام را جوانان این مرز و بوم باید به پیش ببرند.

پاشاکی به سخنان اخیر ترامپ اشاره کرد و تصریح کرد: ترامپ به مناسبت تحویل سال جدید مردم ایران را خطاب قرار داد و عید را تبریک گفت اما در عین حال آمریکا مانع کمک به سیل‌‌زدگان و صلیب سرخ جهانی شدند که این کار طبق قوانین بین‌‌المللی تخلف است و خباثت این ملعون را می‌‌رساند.

وی سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: آن عزیز در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کرد تا جایی که رهبر انقلاب شخصا بر پیکر ایشان نماز اقامه کردند و بر تابوت بوسه زدند که همین موضوع نشان از عظمت این مرد الهی است. پیام این اتفاق بزرگ این است که وظیفه ما گرامی داشتن انسان هایی است که جان خود را فدای دین اسلام و وطن کردند.

3

2

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.