سرهنگ الیاس گل محمدزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این طرح با اتخاذ تمهیدات و تدابیری زمینه اعزام خانوادگی از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فراهم می شود و مجوزهای لازم از سوی ستاد استانی صادر خواهد شد.
وی اظهار داشت: اعزام خانوادگی کاروان های راهیان نور در آذربایجان شرقی آغاز شده است و پیش بینی می شود یکهزار تا یکهزار و 200 نفر از این استان طی ماه جاری و اوایل سال آینده به مناطق عملیاتی اعزام شوند.
گل محمدزاده اضافه کرد: سپاه عاشورا از کسانی که به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی قصد سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور را دارند، حمایت و آنها را در قالب کاروان های خانوادگی ساماندهی می کند.
وی مساعدت در اقامت، برنامه ریزی برای بازدید از مناطق مختلف عملیاتی و تخفیف های ویژه در تغذیه را از جمله موارد پشتیبانی سپاه عاشورا در طرح اعزام خانوادگی به مناطق مزبور اعلام کرد.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه عملیات اعزام به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از آذربایجان شرقی از 12 مهرماه شروع شده و در دی ماه خاتمه یافته است، اعلام کرد: در این حوزه تعداد 9 هزار و 200نفر دانش آموز و 6 هزار و 340 نفر از اقشار مختلف به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
گل محمدزاده زمان آغاز اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور را از 15 بهمن امسال اعلام کرد و گفت: تاکنون در بخش کاروان های دانش آموزی تعداد پنج هزار نفر دانش آموز در قالب 26 کاروان اعزام شده اند و آخرین کاروان این مجموعه طی هفته جاری به تبریز باز خواهد گشت.
وی با بیان اینکه در بخش کاروان های دانشجوئی، آذربایجان شرقی بزرگترین کاروان کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: قرار است تعداد 40 کاروان به استعداد چهار هزار و 280 نفر از دانشجویان دانشگاه های مختلف استان تا 27 اسفند ماه جاری از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کنند.
وی اضافه کرد: اعزام کاروان های اقشار نیز از 29 اسفند جاری شروع شده است و تا 9 فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.
گل محمدزاده پیش بینی کرد در این حوزه نیز افزون بر 10 هزار نفر از آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی اعزام شوند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.