سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم روز پنجشنبه در جلسه جمع بندی راهیان نور سپاه عاشورا، با قدردانی از دست اندرکاران کاروان های راهیان نور استان، افزود: باید توجه داشت که راویان راهیان نور باید با سعه صدر و مطالعه پاسخگوی زائران مناطق عملیاتی باشند.
وی با تاکید بر تخصصی بودن کمیته های قرارگاه راهیان نور اظهار کرد: همه کمیته های دخیل در راهیان نور به صورت تخصصی تعیین شده اند که باید مشکلات خود را احصا کنند تا با ارائه راهکار برگزاری اردوها به نحو مطلوب انجام شود.
خرم با اشاره به اهمیت فضاسازی و تولید محتوا در اردوهای راهیان نور، گفت: فضاسازی و تولید محتوا از ابعاد فرهنگی این جریان فرهنگی است که باید نسبت به مطلوب بودن آنها اهتمام شود.
وی ادامه داد: بحث اسکان، تغذیه و بهداشت محیط نیز در این کاروان ها از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید تلاش شود تا زائران از برگزاری آنها رضایت کافی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا نیز در این نشست، از ساخت سوئیت های خانوادگی و سالن غذاخوری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر خبر داد و گفت: با ساخت این سوئیت ها سال آینده می توانیم پذیرای خانوادگی زائران بیشتری در این اردوگاه باشیم.
سرهنگ الیاس گل محمدزاده افزود: ایجاد ایستگاه صلواتی، اسکان، فصاسازی، فراهم کردن آب شرب، پخت غذا در آشپرخانه مکانیزه، وجود بهداری و پذیرایی روزانه از یکهزار و 800 نفر اقدامی است که در پادگان خرمشهر انجام شده است.
گل محمدزاده با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور از آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: این کاروان ها در سه مرحله و به منطقه شمالغرب و جنوب کشور اعزام می شوند که تاکنون حادثه و مشکل خاصی در خصوص اسکان، غذا و حمل و نقل نداشته ایم.
به گفته وی تاکنون بیش از 50 هزار نفر از استان به اردوهای راهیان نور جنوب و شمالغرب کشور اعزام شده اند که بیش از 20هزار نفر آنها از مناطق عملیاتی شمالغرب بازدید کرده اند.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.