علی اصغر پیوندی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح امداد نوروزی در آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جمعیت هر سال قبل از تعطیلات نوروزی طرح امداد نوروزی را با هدف کمک ارایه خدمات به مسافران اجرا می کند و امسال نیز این طرح از 2 روز گذشته آغاز شده است.
وی اظهار داشت: این طرح به منظور امداد و نجات به مسافران نوروزی با همکاری امدادگران و نجاتگران توانمند و نیروهای واکنش سریع مستقر در استان ها در صورت بروز حادثه ترافیکی در راه های ارتباطی اجرا می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر یادآوری کرد: سازمان جوانان این جمعیت نیز در بحث فرهنگی اجتماعی شرایطی را برای ارتقای فرهنگ ترافیکی با ایجاد فضای دوستدار محیط کودک و خیمه های نماز فراهم می کند.
پیوندی با بیان اینکه حوادث و سوانح جاده ای سالانه جان خیلی از هموطنان را می گیرد، ادامه داد: در بازدید از استان های البرز، قزوین، زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی، امدادگران را سرحال آماده ارایه خدمات به مسافران دیدم.
طرح نوروز ۹۸ جمعیت هلال احمر با 3 هزار و ۴۷۸ دستگاه خودرو و توان لجستیکی از جمله یک هزار و ۲۸۲ خودروی امدادی، یک هزار و ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۴۳۸ خودروی نجات، ۵۰ خودروی ویژه عملیاتی، ۱۱ خودروی ارتباطات، ۴۷۵ موتورسیکلت امدادی، ۱۲۲ موتورآمبولانس و ۲۴ بالگرد امدادی اجرا می شود.
7224/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.