احمد احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح زمستانی جمعیت هلال احمر شهرستان ری همزمان با سراسر کشور از امروز شنبه آغاز و تا 23 اسفند ماه امسال در 2 پایگاه ثابت و موقت این شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در این طرح یک پایگاه موقت به همراه چهار امدادگر و 2 دستگاه خودرو آمبولانس در عوارضی تهران - قم و یک پایگاه دائم با سه امدادگر به صورت شبانه روزی در حسن آباد فشافویه به مسافران خدمات امداد و نجات ارائه می دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر ری افزود: شرایط اتوبان تهران - قم به گونه ای است که این مسیر همواره تردد بسیاری را در طول سال به خصوص ایام زمستان دارد و همین موضوع سبب توجه و اهمیت بیشتر به این مسیر شده است.
وی با بیان اینکه طرح زمستانی امسال نسبت به سال های گذشته ازلحاظ کمی و کیفی بهتر شده است، عنوان کرد: در طرح زمستانی امسال خدمات رسانی با امکانات و به صورت شبانه روزی انجام می شود.
احمدی به نحوه خدمات رسانی هلال احمر اشاره کرد و افزود: اسکان افراد گرفتار در شرایط بد جوی، ارائه خدمات به مصدومین جاده ای، مداوای سرپایی افراد و اعزام به مراکز درمانی توسط بالگرد در حوادث تنها بخشی از خدمات محسوب می شود.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ری در راستای اجرای طرح زمستانی با تجهیز انبار کالا به وسایل امدادی و بسته های تغذیه ای ، آمادگی کامل برای امداد رسانی به مسافران را دارد.
به گزارش ایرنا، هلال احمر شهرستان ری در حال حاضر 2 هزار و 600 عضو در بخش جوانان دارد که دوره های مقدماتی و پیشرفته امداد و نجات را زیر نظر استادان برجسته کشور گذرانده اند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.