جواد دیلم صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودرو سواری( رانا) با چهار سرنشین جوان بامداد امروز از کلاردشت به سمت شهر عباس آباد در حرکت بود که پس از انحراف از پل رودخانه پسنده سقوط کرد.
وی با اعلام این که امدادگران این جمعیت بلافاصله برای کمک به محل اعزام شدند، گفت: بر اثر این حادثه 2 سرنشین مرد این خودرو در دم جان باختند.
رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن و عباس آباد تصریح کرد: 2 مصدوم این حادثه که یک زن و مرد دیگر بلافاصله توسط اورژانس هلال احمر و فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان شهید رجایی تنکابن انتقال یافتند.
دیلم صالحی خاطرنشان کرد: زن جوان ظهر امروز به علت صدمات شدید در بیمارستان شهید رجایی تنکابن فوت کرد و تنها فرد زنده مانده این حادثه نیز هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی بستری است.
علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
محور 35 کیلومتری عباس آباد به کلاردشت به دلیل نداشتن گاردریل و چراغ های راهنمایی، نبود امکانات بین راهی از جمله پایگاه های امداد و نجات جاده ای، پاسگاه انتظامی، اماکن اقامتی، پذیرایی، رفاهی و بهداشتی به جاده ای ناامن و حادثه خیز نام گرفته است.
25 کیلومتر از مجموع 35 کیلومتر طول محور کلاردشت به عباس آباد در حوزه استحفاظی شهرستان عباس آباد و بقیه در حوزه شهرستان کلاردشت واقع شده است.
سالانه میلیون ها گردشگر به شهرستان های غرب مازندران سفر می کنند.
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.