به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز یکشنبه در دیدار اعضای تعاونی ها شهرستان با بیان اینکه این تعاونی ها در 39 بخش مختلف فعالیت دارند افزود: 67 هزار و 213 عضو، سرمایه اولیه 6 میلیارد تومانی و اشتغالزایی برای دو هزار و 489 نفر ظرفیت بسیار بزرگ تعاونی هاست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی از عزم دولت برای حل مشکلات تعاونی ‌ها خبر داد و از تعاونگران خواست برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان عجب شیر بیش از گذشته تلاش کنند.
اصغرپور با بیان اینکه در سال جاری 14 تعاونی با 109عضو و با سرمایه اولیه 230 میلیون تومان و اشتغالزایی برای 141 نفر در شهرستان ایجاد شده افزود: دستگاه های دولتی باید شرایط را برای فعالیت تعاونی ها تسهیل کرده و آنها زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.
وی اظهار داشت: با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان و با بهره گیری از تسهیلات دولتی، از تشکیل و تقویت شرکت تعاونی در شهرستان حمایت خواهد شد.
**
از کوهنوردان عجب شیری صعودهای زمستانی به قله های آرارات در ترکیه و دماوند و سبلان تجلیل شد.
فرماندار شهرستان عجب شیر در این مراسم از فعالیت های چشمگیر هیات کوهنوردی شهرستان در سال های اخیر تقدیر کرد و افزود: گسترش ورزش کوهنوردی و پیشبرد ورزش قهرمانی با حمایت اداره ورزش و جوانان و تلاش روسای هیات شهرستان‌ دور از دسترس نخواهد بود.
عادل اصغرپور با تاکید بر حمایت از رشته کوهنوردی، گفت: حمایت‌ ها از ورزش به ویژه کوهنوردی سبب گسترش ورزش در بین مردم می‌ شود و در نهایت شادابی و نشاط را به جامعه تزریق می‌ کند.
وی از کوهنوردی به عنوان یک ورزش فراگیر یاد کرد و افزود: ورزش کوهنوردی با سایر رشته ‎های ورزشی تفاوت‎های زیادی دارد در این ورزش حس رقابت و به تعبیری غالب شدن بر حریف برای پیروزی مفهومی ندارد و در اساسنامه ‎ای نانوشته، پایه ‎های این رشته بر رفاقت و حس انسان ‎دوستی، کارجمعی و گروهی بنا شده است.
در این مراسم از سعید صلاح زاده، اسماعیل عباسیان، علی محمدزاده و منوچهر کامرانی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.