به گزارش ایرنا، مهدی مشایخی روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میانه تاکید کرد: جهت گیری اصلی ستاد باید اشتغالزایی جوانان با تمرکز بر روی مشاغل بومی منطقه، مهارت آموزی و بازاریابی باشد.
وی با بیان اینکه جوانان سرمایه های اجتماعی جامعه بوده و باید مورد توجه و حمایت هر چه بیشتر مسئولین قرار گیرند، افزود: وجود جوانان در یک جامعه نعمت الهی و باعث پویایی، تحرک و نشاط آن جامعه است.
مشایخی در ادامه با بیان اینکه جوان باوری باید محور همه برنامه ها بوده و این باور قلبی، عملی و عینی باشد، تاکید کرد: مشکل اشتغال و ازدواج جوانان با برنامه ریزی های دقیق و اهتمام هر چه بیشتر مسئولین قابل حل است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میانه با اشاره به رابطه مستقیم بین اشتغال پایدار، ازدواج و تداوم زندگی مشترک، افزود: با افزایش اشتغال در بین جوانان ، ازدواج نیز افزایش می یابد که مسئولان دستگاه های اجرایی باید برای ایجاد اشتغال در شهرستان، جذب اعتبارات و تسهیلات بویژه بانک های عامل نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.
مشایخی با اشاره به اختصاص 110 میلیارد ریال تسهیلات برای داشکسن از محل اعتبارات اشتغال پایدار و توسعه روستایی و عشایری افزود: با تکمیل پروژه شاهد اشتغالزایی در شهرستان خواهیم بود.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری میانه در پایان به پرداخت تسهیلات تا مبلغ یک میلیارد ریال برای اشتغال توسط اداره ورزش و جوانان برای جوانان 8 تا 20 سال اشاره کرد و تسهیل در پرداخت و معرفی افراد دارای طرح به استان را خواستار شد.
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.