به گزارش ایرنا، ایوب بهتاج روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که انتخاب رییس هیأت های ورزشی شهرستان ها بدون انتخابات بوده و فقط با نظر رییس اداره ورزش و جوانان آن شهرستان اتفاق می افتاد، افزود: شیوه جدید انتخاب حاکی از ارزش گذاری به مشارکت مردمی و انتخاب اصلح در این زمینه است.
وی خاطرنشان کرد: فراخوان مشارکت در این امر می تواند انرژی روانی گسترده ای را در بین علاقه مندان و به خصوص جوانان تحصیل کرده در امر ورزش ایجاد کند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: این فراخوان می تواند بسیاری از افراد را که شاید سالها از دور فقط نظاره گر مسائل ورزش بوده اند را به گود بکشاند و این همان ایجاد روح مشارکت در مردم و ایجاد حس احترام به تفکر و کارایی آنها است.
وی با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم که فرمودند: با ایمان دینی، عزم راسخ، حضور، آمادگی و کار و تلاش ملت به ‌ویژه انبوه جوانان خوش ‌فکر، مبتکر و امیدوار به آینده، حرکت تاریخی ملت ایران به نتایج درخشان خود خواهد رسید، گفت: بر همین اساس، نباید افراد جامعه در هیچ زمینه ای برای خود، حس نا امیدی و بن بست بودن را تصور کنند و ایجاد فضای لازم برای عدم احساس یأس در مردم، وظیفه دستگاه های دولتی و حاکمیتی است.
بهتاج یادآوری کرد: ما باید به این تفکر ایمان داشته باشیم که بحث انحصار و مختص بودن جوابگوی چالش های کشور نیست و امید این را داریم که این حرکت اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، زمینه سازی اثر بخش بر روند پیشرفت ورزش تبریز همیشه قهرمان باشد.
اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز فراخوانی مبنی بر به کارگیری افراد متخصص و تحصیل کرده دانشگاهی در رابطه با تصدی گری هیأت های ورزشی این شهرستان صادر کرده است.
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.