به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: نسل جوان باید بداند که رژیم طاغوت همانند برخی کشورهای منطقه گاو شیردهی برای آمریکا و غرب بود.
وی ادامه داد: جوانان این مرز و بوم که پیش از انقلاب را ندیدند باید بدانند که گذشته این کشور در زمان طاغوت چگونه بوده و امروز چه وضعیتی دارد.
خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه طرح الگو قراردادن ژاپن و آرمان ژاپن اسلامی دور از واقعیت و آرمان هاست، گفت: چرا باید کشوری که قدرت دفاعی نداشته و توان مخالفت با استکبار و نظام سلطه را ندارد الگوی کشورمان قرار گیرد.
آیت الله پورمحمدی افزود: اگر امروز حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و آن را به پاسخ کوبنده تهدید می کند، همه به برکت وجود تفکر انقلاب اسلامی و الگو گرفتن از ولایت و رهبری نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود توطئه ها، تهدیدها و تحریم ها، برای ملت بزرگ ایران، آزادی، استقلال و خودکفایی را به ارمغان آورده است.
وی همچنین با اشاره به ایجاد کانال مالی ویژه اروپا برای کشورمان اضافه کرد: این امر پس از چندین ماه وقفه انجام شد لیکن اروپا باید گام های بزرگ و موثرتری در این زمینه بردارد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.