به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: سخنان محکم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 12 بهمن 57 در بهشت زهرا و بر سر مزار شهدا، به پشتیبانی ملت بزرگ ایران انجام گرفت.
وی ادامه داد: دستور امام خمینی (ره) در واپسین روزهای حکومت ننگین طاغوت مبنی بر حضور آحاد مردم در صحنه و شکستن حکومت نظامی در آن سال ها، الهام گرفته از امام عصر (عج) بود.
وی اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای یادآوری مجاهدت های شهدا و یاران امام است زیراکه امروز هرچه داریم به برکت شهدا بوده و همه مدیون آنان هستیم.
خطیب جمعه مراغه گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس نیز در راه صیانت از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی به شهادت رسیدند و امروز نیز مسیر آنان را شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) ادامه می دهند.
آیت الله پورمحمدی افزود: مدافعان حرم در دفاع از اهل بیت و ارزش های اسلامی نشان دادند که مبارزه با کفر و استکبار پایان ناپذیر است.
وی با بیان اینکه با مجاهدت ملت های آزاده و جبهه مقاومت اسلامی، بیشتر مشکلات در عراق و سوریه مرتفع شده است ادامه داد: نظام سلطه با توطئه های خود درصدد ایجاد ناامنی در منطقه است.
وی اضافه کرد: انتقال داعشیان به کشورهای دیگر منطقه از جمله افغانستان نشان دهنده نقشه شوم آمریکا و ایادی آن بوده که نمونه بارز آن را در عملیات های تروریستی اخیر در کابل می توان به وضوح دید.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.