به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تبریز افزود: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید تاثیر انسجام و اتحاد و مشترکات را حفظ کرد و به ظرفیت های داخلی یعنی بحث اشتغال و تولید اولویت داد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از دولت منتخب خواست به بحث اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب به ویژه اشتغال و تولید توجه ویژه ای داشته باشد.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به 26 خرداد سالروز شهادت شهدای حزب موتلفه گفت: ایثارگری رزمندگان حزب موتلفه برای همه مشخص بوده و آنان یاران امام راحل هستند.
حجت الاسلام آل هاشم یادآوری کرد: شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک نژاد در 26 خرداد سال 1344 به علت ایمان به خدا، تعهد به مرجع عادل وقت (امام راحل) و اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر وقت رژیم شاه به میدات تیر فرستاده شدند.
وی با بیان اینکه این رژیم با به شهادت رساندن این رزمندگان خواستند تا یاران امام راحل و انقلاب را بترسانند، افزود: این شهدا همانند رهبر خویش با دلی آرام و لبی خندان به شهادت رسیدند.
امام جمعه تبریز گفت: هم اکنون باقی مانده اعضای این حزب در مسیر انقلاب و با اطاعت از رهبر معظم انقلاب آن را ادامه می دهند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل در سال 58 افزود: نقش جهاد در کنار سپاه، ارتش و بسیج در طول دفاع مقدس هیچ وقت فراموش نخواهد شد.
وی با بیان اینکه جهادگران برای ایجاد سنگر دفاعی حتی جلوتر از رزمندگان حرکت می کردند، یادآوری کرد: حدیث جهاد، حدیث انقلاب بوده و کارنامه جهادگران نشان از تلاش و سخت کوشی آنان در طول انقلاب است.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جهادگران با تمام وجود در جبهه های حق علیه باطل به رزمندگان اسلام کمک کردند و به همین علت امام راحل از آنان با عنوان سنگر سازان بی سنگر نام می بردند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه ادامه داد: جهادگران پس از دوران دفاع مقدس در رفع محرومیت، آبادانی کشور، مبارزه با فقر، توسعه و عمران روستاها و حرکت در استقلال و خودکفایی در مسیر امام راحل و رهبری تلاش کرده و اکنون نیز در حوزه های مختلف فداکاری می کنند.
وی با اشاره به 31 خرداد سالروز شهادت دکتر چمران در سال 1360 در منطقه دهلاویه گفت: این شهید پس از واقعه 15 خرداد سال 42 برای مقابله با رژیم طاغوت، مبارزه مسلحانه را در پیش گرفت.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: این شهید پس از 23 سال دوری از وطن و مبارزه به رژیم شاه با پیروزی انقلاب اسلامی به ایران برگشت و با حضور در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسید.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.