به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر حل مشکلات مختلف مردم را از اولویت های اصلی صاحب منصبان و مسئولان دانست.
وی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی از ایجاد سد معابر و توقف خودروها در پیاده روهای شهر انتقاد کرد.
خطیب جمعه مشگین شهر در ادامه با تشریح بخشی از فضا سازی رسانه ای و بزرگنمایی مسائل و مشکلات کشور و ترویج 2 دستگی و نفاق در فضای مجازی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نسبت به فضای مجازی حساسیت بیشتری داشته و با این معضل بصورت جدی برخورد کند.
او اظهار داشت: در حالی که بودجه وزارتخانه های مختلف در سال 98 افزایش یافته دشمن در فضای مجازی همچنان سعی دارد به مردم القا کند که بودجه نهادهای فرهنگی از جمله حوزه های علمیه چند برابر وزارتخانه های مختلف می باشد.
وی بزرگنمایی و فتنه انگیزی استکبار جهانی در فضای مجازی از جمله حادثه تلخ واژگونی اتوبوس در دانشگاه تهران را نمونه عینی دشمن در استفاده از فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی ذکر کرد.
امام جمعه مشگین شهر همچنین با بیان شکست سیاست های آمریکا در خاورمیانه بویژه در سوریه گفت: اکنون مقاومت مردم ایران به الگوی مردم منطقه تبدیل شده و روز بروز بر اقتدار ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان افزوده می شود.
او افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب راه نفوذ را بر دشمن خواهد بست و آینده از آن جمهوری اسلامی ایران می باشد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.