به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد به نقش برجسته ولایت و رهبری در طول عمر 40 ساله انقلاب اشاره کرد و اظهار کرد: در تمام این مدت جایگاه ولایت در حفظ، پیشرفت و در جلوگیری از آسیب به انقلاب، همواره نقش کلیدی داشته است.
وی پس از مسئله ولایت ، دومین عامل مهم در عظمت انقلاب اسلامی را ایثار، فداکاری و حضور مردم در صحنه دانست و گفت: چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعد از آن، این ایثار و فداکاری مردم زبانزد بوده و هست.
آیت الله میرعمادی افزود: هر روز و هر لحظه که نیاز به حضور مردم بوده آنها به میدان آمدند و این نشان می دهد که نظام از پشتوانه قدرتمندی مانند مردم و ولایت برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، 12 بهمن را یک روز مبارک و الهام بخش در تاریخ ایران دانست و افزود: در این روز مردم عطر پیروزی را چشیدند و با استقبال باشکوه مردم از امام راحل توطئه امریکا برای مهار انقلاب خنثی شد.
آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود به 19 بهمن سالروز دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام (ره) اشاره کرد و گفت: این روز، روز شعور انقلابی و ایمانی نیروی هوایی و سند پرافتخار رشادت و ولایتمداری ارتش است و در واقع آخرین ضربه توسط نیروی هوایی بر پیکره نظام شاهنشاهی زده شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا را توطئه ای دیگر علیه ملت ایران دانست و افزود: ترامپ نادان در سخنرانی سالانه خود بر علیه ایران توطئه می کند و می گوید به سرنوشت مردم ایران باید حساس باشیم که باید پرسید تو چکاره ای که میخواهی برای ملت بزرگ ایران تصمیم بگیری این مردم 40 سال پای انقلاب ایستادند و با استواری تمام باز هم خواهند ایستاد.
وی همچنین با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن گفت: 22 بهمن روز امتحان ملت است زیرا دشمنان می خواهند با ایجاد یاس و ناامیدی و سیاه نمایی حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند.
آیت الله میرعمادی در ادامه به 2 وظیفه بسیار مهم مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: با صبر و استقامت و پافشاری بر دستاوردها و همچنین اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی میتوانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به اجرای برنامه ای با نام (جنگ انقلاب) برای دانش آموزان ابراز ناخشنودی کرد و گفت: این برنامه آمیخته با تک خوانی زن بود که هیچ تناسبی با مسئله آموزش و پرورش نداشت و حتی تناسبی با دهه فجر هم نداشت.
آیت الله میرعمادی اجرای انگونه برنامه ها را بر خلاف دستورات دین دانست و گفت: رقص و تک خوانی زن حرام است لذا به آن عده ای که در صدد ترویج فرهنگ ابتذال و دور کردن جوانان از ارزش ها هستند هشدار می دهیم که تکرار چنین اتفاقی خشم مردم و حزب الله و متدینین را بدنبال خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در لرستان فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به مردم استان تسلیت گفت و افزود: بر همه ما واجب است که شیوه زندگی آن حضرت را الگوی خود قرار دهیم چراکه سبک زندگی فاطمه زهرا بر مبنای ولایت است.
وی در پایان به اصول زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و اظهار داشت: ساده زیستی، همسرداری، پاکی، صداقت، حجاب، مهربانی، حجب و حیا، علم و اگاهی،روشنگری و جهل زدایی، انفاق،عدالت و اخلاق خوش از بارزترین اصول زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) بود.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.