سجاد رستمی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا ، از افزایش ۳۵ درصدی تولید محصول  لوله و اتصالات الکتروفیوژن گاز در واحد تولیدی استان اظهار داشت : همزمان با سال رونق تولید و با حمایت مستقیم دولت دوازدهم، این واحد صنعتی  امسال با افزایش تولید مواجه شده است.

وی با اشاره به درآمدزایی ۲۳۰ میلیارد ریالی این محصول در شهرک صنعتی سامان  چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم‌اکنون ۷۰ نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند که در دوره‌های گذشته با مشکل نقدینگی مواجه بودند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد:هم‌اکنون ۷۲ واحد صنعتی در شهرک‌های شهرستان سامان وجود دارد که ۶۵ درصدآن فعال و ۳۵ درصد نیمه فعال و راکد هستند.

رستمی افزود: هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های جامع برای افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال و راه‌اندازی دو واحد صنعتی تعطیل این شهرستان انجام شده است.

وی، کمبود آب را مهمترین مطالبه و دغدغه صنعت در استان و شهرک‌های صنعتی سامان اعلام کرد و گفت: با توجه به تولید ۲۷ درصد بادام کشور در شهرستان سامان، این استان به دنبال ایجاد نخستین شهرک تخصصی بادام است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود:  در دولت تدبیر و امید با برگزاری ستاد رفع موانع تولید بخشی از مشکلات تولید کنندگان برطرف و مدیریت شده است و فعال کردن  افزون بر یکهزار و ۳۵۰ واحد غیرفعال در دستور کاردولت قرار دارد. 

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که حدود ۱۴ هزار خانوار معادل ۴۵ هزار نفر از جمعیت استان در این شهرک‌های صنعتی مشغول کار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.