سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اعلام این خبر افزود: در سال جاری ۲۹۵ فقره تسهیلات به میزان سه هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال در استان قزوین پرداخت شده است.
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین همچنین از ثبت نام ۲۸۶ واحد تولیدی استان در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین در این خصوص تاکنون ۳۲ فقره تسهیلات به میزان ۸۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
حسین لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین نیز در این  نشست در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بوده است که به حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی اختصاص دارد و با تحقق آن برای پنج هزار و ۴۰۰  نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.  
وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون ۱۴۶ فقره درخواست تسهیلات در بخش صنعت  استان ثبت شده است که تاکنون ۲۳ فقره به میزان پنج هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شده اند که اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
این مسئول در ادامه گفت:طی هفته گذشته ۲۲ فقره توسط کمیته بررسی در بخش صنعت و کشاورزی مورد بازدید قرار گرفت که ۱۳ مورد در بخش صنعت و سه فقره در بخش کشاورزی مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.
در این نشست به مشکلات چهار  واحد  در بخش های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه برای حل مشکل آنها اتخاذ شد.
۷۳۸۹*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.