لیگ قهرمانان آسیا| توقف پرسپولیس مقابل النصر 10 نفره+ جدول

پرسپولیس در دیدار خارج از خانه مقابل النصر به تساوی بدون گل رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم و مقابل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در عربستان به مصاف النصر رفت که این دیدار با وجود 10 نفره شدن النصر از اوایل نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

در همین گروه الدحیل قطر 2 بر 0 استقلال تاجیکستان را شکست داد.

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی.

النصر: نواف العقیدی، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی النجعی، عبدالرحمن غریب، آیمن احمد، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه.

در دقایق ابتدایی بازی رونالدو در محوطه جریمه سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد اما خود رونالدو به داور گفت که خطایی رخ نداده است. در دقیقه 15 اسماعیلی فر یک موقعیت تک به تک را از دست داد. در دقیقه 17 لاجامی به دلیل خطای خشن روی سرلک با کارت قرمز مستقیم روبرو شد. در دقیقه 53 شهاب زاهدی موفق به گلزنی شد که در آفساید بود و این گل مردود شد. در دقیقه 57 النصر توسط رونالدو صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه محکم او راهی به دروازه نیافت. در نهایت این بازی بدون گل تمام شد.

photo_2023-11-27_23-31-18

 

پرسپولیس النصر عربستان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سادیو مانه

پرسپولیس النصر عربستان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا علیرضا بیرانوند کریستیانو رونالدو

علی نعمتی پرسپولیس النصر عربستان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

گئورگی گولسیانی پرسپولیس النصر عربستان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

دیدگاه تان را بنویسید