رونالدو برای پرسپولیس آماده شد

ستاره پرتغالی خط حمله النصر مشکلی برای بازی فرداشب مقابل پرسپولیس ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس  ساعت 21:30 دوشنبه شب در چارچوب دیدارهای گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف هم خواهند رفت. النصر با 12 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی این گروه است و پرسپولیس 7 امتیازی جایگاه دوم را در اختیار دارد.

کریستیانو رونالدو که بی شک مهم ترین بازیکن النصر به شمار می آید، در لحظات پایانی بازی تیمش مقابل الاخدود در لیگ عربستان که جمعه شب برگزار شد، دچار مصدومیت شد و این احتمال به وجود آمد که او ممکن است بازی دوشنبه شب مقابل پرسپولیس را از دست بدهد. با این حال، روزنامه الریاضیه چاپ کشور عربستان روی جلد امروز خود این خبر را درج کرد که کریستیانو رونالدو و دیگر هموطنش یعنی اوتاویو مصدومیتی ندارند و برای بازی با پرسپولیس آماده اند.

 سرمربی النصر هم ترجیح داده است که در آخرین تمرین گروهی برگزار شده به آنها استراحت دهد. همچنین آیمریک لاپورت، مد افع اسپانیایی النصر پس از بهبودی زخم پایش آماده تمرینات گروهی شد اما سرمربی این تیم تصمیم نهایی را درباره بازی دادن به او خواهد گرفت.

 عبدالرحمن غریب و سامی النجعی دو بازیکن مصدوم دیگر النصر هستند که به نظر می‌رسد با توجه به گزارش‌های پزشکی در صورت تأیید کادر فنی می‌توانند در بازی فردا با پرسپولیس به میدان بروند.

با این اوصاف، تمام ستاره های النصر برای این بازی آماده هستند و باید دید با تشخیص کادرفنی این تیم، کدام یک در زمین حاضر خواهند بود.

دیدگاه تان را بنویسید