الگری به سمت درهای خروج یووه

رسانه های ایتالیایی معتقدند باشگاه یوونتوس قصد برکناری آلگری از هدایت این تیم را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بیانکونری فصل کابوس‌واری را پشت سر می گذارد. شاگردان آلگری نه‌تنها قهرمانی در سری آ، بلکه حتی جام حذفی ایتالیا را نیز از دست داده‌اند و احتمال کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده برای آن‌ها بسیار اندک است.

روز دوشنبه برای دومین‌بار در فصل جاری، یوونتوس شاهد کسر امتیاز بود و به حکم دادگاه شاهد کم‌شدن 10 امتیاز از امتیازهای کسب‌شده‌اش در این فصل بود. ابتدا از یووه 15 امتیاز کسر شد؛ ولی بعد از فرجام‌خواهی امتیازها موقتاً بازگشت تا در نهایت در هفته‌های پایانی 10 امتیاز به‌صورت قطعی از این تیم کم شود.

با شرایط جدید یوونتوس به رتبه هفتم جدول سری آ سقوط کرد. با اینکه یووه تنها یک امتیاز با رم در رتبه ششم فاصله دارد، ولی عدم کسب سهمیه لیگ اروپا برای تیم آلگری قطعی به نظر می‌رسد. با وجود این شرایط شکست 4-1 مقابل امپولی در این هفته نمک بر زخم مدیران باشگاه پاشیده و بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا به‌محض پایان فصل مدیران بیانکونری حکم اخراج آلگری را امضا خواهند کرد.

این مربی 55ساله در یک دوره پنج سال هدایت یوونتوس را بر عهده داشت و بعد از جدا شدن از دو سال پیش به تورین برگشت و در دو فصل اخیر هم روی نیمکت یوونتوس نشست. در این دوره پر فراز و نشیب او روزهای خوب و بدی داشت اما فصل کابوس‌وار جاری در نهایت مهر پایانی بر حضور او در شهر تورین بود.

دیدگاه تان را بنویسید