عصبانیت و شادی آلگری برای حضور یوونتوس در لیگ اروپا

یوونتوس یکی از تیم های بزرگی است که از لیگ قهرمانان حذف و راهی لیگ اروپا شده و این مساله با تو احساس متفاوت خشم و شادی در آلگری همراه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که شب گذشته به همراه تیمش راهی لیگ اروپا شد، می‌گوید باید احساس شور و هیجان کنند اما از این مساله احساس عصبانیت می کنند. 

ایسنا نوشت: یوونتوس در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن هم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه شکست خوردیم و این بسیار تلخ است. ما باید در لیگ اروپا رقابت کنیم و از فردا روی این رقابت تمرکز خواهیم کرد.

او ادامه داد: باید هم شور و هیجان داشته باشیم و هم احساس عصبانیت کنیم. باید جزئی از ما از حضور در لیگ اروپا خوشحال باشد و جزئی دیگر خشمگین چرا که نباید اینگونه زودهنگام حذف می‌شدیم.

آلگری در واکنش به بازگشت کیزا بعد از تقریبا ۳۰۰ روز گفت: او روز گذشته به خوبی تمرین کرد و آماده بازی شد. بازی کردن بعد از چندین ماه بسیار سخت است اما کیزا آرام و متمرکز بود. او از انگیزه بالایی برخوردار بود و بی صبرانه منتظر بازی کردن بود. خوشحالیم که این بازیکن تاثیرگذار به ترکیب تیم بازگشت.

او درباره رویارویی با اینتر در هفته بعد پیش روی رقابت های سری A گفت: روز سختی برای ما خواهد بود. چندین بازیکن مصدوم داریم.به نظرم اینتر در بهترین شرایط است و بهترین تیم ایتالیاست. خوشبختانه در این بازی می توانیم از دی ماریا، ولاهوویچ و برمر استفاده کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید