جنجال در بازی اینتر و یوونتوس؛ آلگری در نقش گل محمدی!+عکس

تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی و تجدید آن به کمک VAR با اعتراض شدید تیم میزبان همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، داوری بازی یوونتوس و اینترمیلان به کمک VAR در دقیقه 44 یک ضربه پنالتی برای اینتر اعلام کرد. چالهان اوغلو پشت ضربه ایستاد اما ضربه او را شزنی مهار کرد؛ در ریباند شاهد باز شدن دروازه یووه بودیم ولی داور بار دیگر برای تصمیم گیری از VAR کمک گرفت و در میان اعتراض شدید بازیکنان میزبان پنالتی را تکرار کرد.

دلیل تکرار ضربه، ورود دلیخت به داخل محوطه جریمه پیش از زدن پنالتی بود. چالهان اوغلو ضربه دوم را هم به همان جایی زد که دفعه قبلی زده بود.

دروازه‌بان یوونتوس این بار هم جهت توپ را تشخیص داد اما در مهار آن ناکام بود تا تک گل نیمه اول در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافه به ثمر برسد. بازیکنان یوونتوس بعد از تجدید ضربه پنالتی دور داور حلقه زده و شاهد اعتراض شدید آنها به داور بودیم. اشکرینیر و کوادرادو در جریان این اعتراضات از داور کارت زرد گرفتند.

بعد از گل شدن پنالتی دوم و در حالی‌که اعضای تیم میهمان در حال انجام شادی بودند، سرمربی یووه در حالی‌که به‌شدت عصبانی بود در کنار زمین همچنان در حال اعتراض بود. به‌خاطر این جنجال‌ها، بازی دو تیم حدود 10 دقیقه بیشتر از حد معمول در نیمه اول ادامه پیدا کرد.

zl1ungdb

x2v1ipfj

 

 

دیدگاه تان را بنویسید