جی پلاس

بارسلونا برای رئال جنگید و با تساوی سال نحس را تمام کرد؛ صعود آرسنال در باران گل و پیروزی یووه در پایان ۲۰۲۱+ عکس و ویدیوی گل ها

بازی بارسلونا و سویا در رقابت های لالیگا با تساوی یک یک به پایان رسید؛ نتیجه ای که به نفع رئال مادرید بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته (سه‌شنبه) دو دیدار معوقه از هفته چهارم فصل جاری رقابت‌های لالیگای اسپانیا برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بارسلونا در خانه سویا به کسب تساوی یک - یک بسنده کرد. در این بازی نخست این سویای میزبان بود که با گلزنی پاپو گومس از روی پاسی از ایوان راکیتیچ در دقیقه 32 پیش افتاد. بارسلونا اما بازنده به رختکن نرفت، چرا که درست در آخرین دقیقه نیمه اول، توسط آرائوخو روی پاسی که عثمان دمبله به او داده بود، گل تساوی را به ثمر رساند. دو تیم در حالی به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند که سویا از دقیقه 64 با اخراج مدافع میانی‌اش ژول کانده 10 نفره به بازی ادامه داد. کانده به دلیل کوبیدن توپ به صورت جوردی آلبا و رفتار غیرورزشی‌ از داور کارت قرمز گرفت. مصدومیت راکیتیچ و خروج او از میدان در دقیقه 69 و تکرار همین اتفاق برای اریک گارسیا مدافع بارسلونا در دقیقه 72 از دیگر اتفاقات مهم این بازی بود. با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، بارسلونا برای هفتمین بار در فصل جاری مساوی کرد و 28 امتیازی شد تا با یک پله صعود در رده هفتم جدول قرار بگیرد. سویای تحت هدایت خولن لوپتگی هم که برای پنجمین بار در این فصل به تساوی رضایت داد، با 38 امتیاز همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده رئال مادرید صدرنشین است. در دیگر بازی معوقه هفته چهارم لالیگا، تیم ویارئال موفق شد میهمانش آلاوس را با نتیجه قاطع 5 بر 2 شکست دهد. جرارد مورنو دو بار در دقایق 18 و 88، بولایه دیا در دقایق 27 و 76 و یرمی پینو در دقیقه 79 برای زیردریایی زرد گلزنی کردند و پره پونس در دقیقه 44 و خوسلو در دقیقه 65 دو گل تیم آلاوس را زدند.

 

صعود آسان آرسنال با گلباران ساندرلند 

در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات لندن میزبان حریف دسته اولی خود تیم ساندرلند بود و این تیم را با نتیجه پرگل 5 بر یک در هم کوبید تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. ادی انکتیا در این بازی با گل‌هایی که در دقایق 17، 49 و 58 به ثمر رساند برای توپچی‌ها هت‌تریک کرد. دو گل دیگر این تیم را هم نیکلاس پپه در دقیقه 27 و پاتینو در دقیقه 1+90 به ثمر رساندند. تنها گل ساندرلند را هم برودهد در دقیقه 31 زد.

 

 

پیروزی یووه در پایان نیم فصل سری A

در آغاز هفته نوزدهم، هفته پایانی نیم‌فصل نخست سری A شب گذشته (سه‌شنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:15 برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین میهمانش کالیاری را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. در این بازی که آخرین بازی خانگی بانوی پیر در نیمه اول فصل بود، مویزه کین در دقیقه 40 گل نخست را برای یوونتوس به ثمر رساند. دومین گل این تیم هم در دقیقه 83 توسط دیگر بازیکن ایتالیایی‌اش فدریکو برناردسکی در دقیقه 83 به ثمر رسید. یوونتوس با این نتیجه 34 امتیازی شد و به رده پنجم جدول سری A صعود کرد. کالیاری رده نوزدهمی نیز با همان 10 امتیازی که از قبل داشت در جایگاه ماقبل آخر جدول باقی ماند. این دهمین برد یوونتوس در 11 رویارویی اخیرش برابر کالیاری بود. نتیجه بازی دیگر سه‌شنبه نیز به نفع یوونتوس بود، چرا که جنوا توانست میهمان رده چهارمی خود آتالانتا را با تساوی بدون گل متوقف کند. آتالانتا با این نتیجه 38 امتیازی شد، اما در رده چهارم جدول سری A باقی ماند. جنوا هم با 11 امتیاز همچنان در رده هجدهم جدول ایستاده است.

 

 

 

سویا بارسلونا

سویا بارسلونا آرائوخو

سویا بارسلونا فرانکی دی یونگ ایوان راکیتیچ

ژاوی هرناندس

بارسلونا سویا ایوان راکیتیچ عثمان دمبله

بارسلونا سویا

یوونتوس کالیاری

یوونتوس کالیاری

یوونتوس کالیاری

آرسنال ساندرلند

آرسنال ساندرلند

آرسنال ساندرلند

آرسنال ساندرلند

آرسنال ساندرلند

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید