آلگری: دیوانه ام کردید بس است!

سرمربی یوونتوس از کلیشه رایج خبرنگاران درباره نتایج او و تیمش کلافه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آلگری پس تساوی 1-1 مقابل نانت در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که مدعی شده بود پیروزی با یک گل به برد محبوب و همیشگی او تبدیل شده است گفت: «من هرگز نگفتم دوست دارم یوونتوس 0-1 برنده شود. شما من را با این مزخرفات دیوانه کردید. این کلیشه همیشه وجود داشته که من دوست دارم تیمم 0-1 ببرد، اما چنین چیزی واقعیت ندارد. من همیشه بهترین دفاع را داشتم و تیم دوم از نظر بهترین خط حمله بودم. شما نمی‌توانید این آمار را نادیده بگیرید. به میلان و یوونتوس نگاه کنید، این رکورد من است.

وی ادامه داد: در فوتبال فقط مهم این است که برنده شوید. این که 0-1 ببرید یا 0-5 دیگر اهمیتی ندارد. با این حال، این واقعیت همچنان به قوت خود پابرجاست که تیم‌های من همیشه بهترین خط دفاعی را داشتند و در رتبه دوم بهترین خط حمله قرار گرفتند.»

سرمربی یوونتوس درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت: «ما باید توپ را بسیار بهتر به گردش درمی‌آوردیم. پس از این که جلو افتادیم ناگهان متوقف شدیم. حرکت با توپ ما بسیار آهسته و کند شد. فقط وقتی گل مساوی را دریافت کردیم دوباره به بازی برگشتیم.»

او با اشاره به عدم استفاده تیمش از فرصت‌های به دست آمده اضافه کرد: «ما بارها می‌توانستیم بازی را 1-2 کنیم اما باید ثبات درستی داشته باشیم و بتوانیم بیشتر گل بزنیم، خصوصاً در چنین دیدارهایی. این که الان غصه بخوریم دیگر اهمیتی ندارد و هیچ کمکی به بهبود شرایط نخواهد کرد. ما باید در فرانسه ثابت کنیم که شایستگی صعود به مرحله بعدی را داریم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید