بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با جی پلاس؛

کارشناس فوتبال: استقلال می تواند از گروهش صعود کند/ شهرخودرو تجربه کمی دارد

کارشناس فوتبال گفت:استقلال گروه بهتری نسبت به شهرخودرو دارد و بازیکنانش هم تجربه بیشتری دارند و دست کادرفنی هم بازتر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم های استقلال و شهر خودرو در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان رفتند که هردو نماینده ایران برابر حریفان خود شکست خوردند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره بازی استقلال و الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی کویت برگزار شد؛ اظهار کرد: استقلال مشکلات زیادی برای بازی برابر الاهلی داشت و چند مهره تاثیرگذار این تیم به دلیل مصدومیت و بیماری نتوانستند تیم را همراهی کنند. نبود مهدی قائدی ضربه بزرگی به این تیم زد چرا که در بازی های لیگ و پلی آف تاثیر زیاد این بازیکن را در ترکیب استقلال دیدیم. زمانی که دو بازیکنی که بیشتر گل زده را برای یک تیم دارند که در استقلال دیاباته و قائدی هستند، غایب باشند قطعا تیم به مشکل می خورد.

ذوالفقار نسب با بیان اینکه مطهری در خط حمله تنها بود، گفت: تیم الاهلی هم خوب بازی کرد هرچند که اشتباهاتی که در دفاع استقلال رخ داد باعث شد این تیم موقعیت گلزنی داشته باشد. وقتی استقلال عقب افتاد تمام تیم به دنبال زدن گل تساوی بودند و با توجه به غیبت برخی از بازیکنان این تیم، آن ها در خط دفاع هم دچار مشکل شدند. همان طور که گفتم با توجه به غیبت بازیکنان اصلی استقلال در خط حمله، امیرارسلان مطهری تنها بود هرچند که بازهم عملکرد خوبی داشت اما بازیکن مکمل در کنارش نبود.

او در ادامه صحبت های خود گفت: با تمام مشکلات و اشتباهاتی که بازیکنان استقلال در این بازی داشتند اما بازهم حق استقلال باخت برابر الاهلی نبود و از نظر من این تیم باید الان 6 امتیازی می شد چرا که در هر دو بازی این تیم از حریفانش بهتر کار کرد.

کارشناس فوتبال همچنین درباره باخت شهر خودرو برابر پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: در نیمه اول شهرخودرو بسته بازی کرد و ما شاهد این بودیم که پاختاکور موقعیت های خطرناک کمتری داشت اما در نیمه دوم آن ها باز بازی کردند و تلاش کردند بازی را در اختیار بگیرند و این به ضرر شهرخودرو شد.

ذوالفقار نسب در ادامه صحبت های خود گفت: یک امتیاز می توانست کمک زیادی به این تیم بکند و هم از نظر امتیاز و هم روحیه در شرایط بهتری قرار بگیرند اما این اتفاق رخ نداد. اگر شیوه بازی بهتری در نیمه دوم از شهر خودرو شاهد بودیم آن ها سه گل دریافت نمی کردند و شاید می توانستند از نقاط ضعف پاختاکور استفاده کنند و به دروازه این تیم برسند؛ همان طور که در نیمه اول روی چندین ضربه دروازه پاختاکور تهدید شد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه شهرخودرو تجربه کمی دارد، اظهار کرد: شاید تجربه کم بازیکنان و حتی کادرفنی شهرخودرو عامل اصلی این نتایج باشد. به هرحال این تیم و بازیکنانش تجربه بازی در این سطح رقابت و البته لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند و شاید ما در ادامه بازی های بهتری از این تیم ببینیم.

ذوالفقار نسب درباره بازی های استقلال و شهر خودرو در ادامه لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال گروه بهتری نسبت به شهرخودرو دارد و بازیکنانش هم تجربه بیشتری دارند و دست کادرفنی هم بازتر است. بنابراین استقلال می تواند تیم صعود کننده از این گروه باشد اما کار شهرخودرو از ابتدا هم سخت بود و سخت تر هم شد.

او هم چنین درباره بازی پرسپولیس و سپاهان برابر الشارجه و السد گفت: السد بازیکنان با تجربه ای مثل گابی دارد و در سال های اخیر هم خوب کار کرده اما بازهم سپاهان با توجه به بازی هفته قبل خود شانس زیادی برای کسب نتیجه خوب و حتی برد برابر این تیم دارد. پرسپولیس هم اگر اشتباهات هفته گذشته خود را تکرار نکند می تواند دست پر از امارات برگردد.

 

پرسپولیس در اندیشه بازگشت به رقابت ها/ سپاهان به دنبال دومین قربانی +برنامه و نتایج

شهرخودرو در انتظار اولین امتیاز آسیایی/ استقلال به دنبال برد تیم عربستانی در کویت+ برنامه و نتایج

آیا تیم های ایرانی صعود می کنند؟ / هت تریک الدحیل با شکست پرسپولیس! + نتایج 10 فصل اخیر

دو سوم امتیازها از دست رفت/ آغاز نه چندان دلچسب لیگ قهرمانان برای ایران+عکس و فیلم

دیدار شهرخودرو با مدافع عنوان قهرمانی و جدال پرسپولیس با ستاره های گرانقیمت +برنامه تیم های ایرانی

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا 2020 +جدول

دیدگاه تان را بنویسید