به گزارش روز سه‌شنبه مرکز خبر حوزه،‌ حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب پیرامون این موضوع اظهار داشت:‌ ۱۱ تن از  افراد که بابی حرمتی حریم مبارک کریمه اهل بیت(س) را شکستند، دستگیر و همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

وی افزود: این افراد با هتک حرمت آستان مقدس قصد داشتند با توسل به زور و شکستن درب های ورودی حرم وارد حرم مطهر شوند.

دادستان قم یادآورشد: با تصویب ستاد ملی مبارزه با شیوع بیماری کرونا درب های حرم مطهر از دیروز به روی زائران ومجاوران بسته شده‌است.

روز گذشته گروهی از افراد به بهانه اعتراض به بسته شدن درهای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به‌عنوان بخشی از اقدام‌های جلوگیری از افزایش شروع ویروس کرونا در قم، مقابل یکی از درهای حرم مطهر تجمع کردند و تعدادی از آنان نیز در اقدامی حرمت‌شکنانه بخشی از یکی از درها را شکسته و وارد حرم شدند.

 تعطیلی موقت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران روز گذشته در قالب یک بیانیه مشترک از سوی استاندار قم و تولیت‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران به‌منظور همراهی با روند مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا  اعلام شد.

بر اساس آخرین آمار شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۶هزار و ۱۶۹ تن رسید، خوشبختانه پنج‌هزار ۳۸۹ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، متاسفانه ۱۲۵ تن از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.