بنابراین اطلاعیه، با اعلام خبر شیوع ویروس کرونا توسط وزارت بهداشت، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) تمهیدات گوناگونی را برای مشارکت در پیشگیری از شیوع کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

اطلاعیه ادامه یافته است: با توجه به توصیه‌های مستمر مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی نسبت به جلوگیری از برگزاری تجمعات، ویژه‌برنامه‌های نوروزی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) ازجمله برنامه تحویل سال جدید به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از بستر رسانه دنبال می‌شود.

اطلاعیه حاکی است: آستان مقدس از ظهر روز پنجشنبه ۲۹ اسفندماه جاری تا ظهر روز جمعه یکم فروردین‌ماه، برای تحویل سال ۱۳۹۹ برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است که این برنامه‌ها با استفاده از بستر رسانه ملی منعکس می‌شود و همچنین اطلاعات دقیق‌تر در مورد زمان و شبکه‌های پیش‌بینی‌شده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کانال‌های رسمی آستان مقدس در شبکه‌های مجازی در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و تلگرام به نشانی astanqom@ و صفحه اینستاگرام به نشانی astanqom۱@ برای اطلاع‌رسانی و انعکاس مستمر برنامه‌های آستان درنظر گرفته‌شده است.

همچنین نشانی اینترنتی پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) www.news.amfm.ir است.

لحظه تحویل سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه روز جمعه یکم فروردین‌ماه سال ۹۹ است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تأکید کارشناسان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.