پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س) روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد، با اعلام خبر ورود کرونا به شهر مقدس قم، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای جلوگیری از شیوع کرونا برنامه‌ریزی‌های ویژه را در دستور کار خود قرار داده که یکی از این اقدامات ضدعفونی کردن مستمر ضریح مطهر و بخش‌های مختلف است.
با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر جلوگیری از برگزاری اجتماعات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از بعد از نماز جماعت ظهر و عصر امروز بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم مورخ پنجم اسفندماه اطراف ضریح حرم مطهر نرده‌های حائل قرار داده شد.
همچنین، نمازهای جماعت، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر نیز به صورت موقت برگزار نخواهد شد.
گزارش خبرنگار ایرنا از سطح شهر قم و مراجعه حضوری به سایر بیمه گرها نشاندهنده فعالیت همه بیمه هاست و خدمات خود را همانند روزهای عادی سال به مردم این شهر ارائه می دهند و تنها، شعبه شرکت کمک رسان ایران در استان قم دست به چنین اقدامی زده است.
درهمین حال اسدالله عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: طبق اظهارات وزیر بهداشت تاکنون ۴۷ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده اند.
به منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌ شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.