یک استاد شعرآئینی بیان کرد: برگزاری برنامه‌هایی هم‌چون کنگره ملی شعرفاطمی، موجب می‌شود که به‌تدریج، آن شگفتی‌ها و عظمت‌هایی که در فرهنگ فاطمی وجود دارد رصد شده و به تصویر کشیده شوند.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، محمد علی مجاهدی در اختتامیه کنگره ملی شعر فاطمی که صبح امروز در ساختمان اداری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزارشد، گفت: برگزاری مراسم باشکوهی از این دست، آن هم در مسیر تبیین مکتب گرانسنگ شیعی، می‌تواند برای کسانی که قلبشان برای اهل بیت(ع) می‌تپد، مژده‌ی مسرت بخشی باشد و استمرار این موجب می‌شود که به‌تدریج آن شگفتی‌ها و عظمت‌هایی که در فرهنگ فاطمی وجود دارد رصد شده و به تصویر کشیده شوند و با بیانی کاملا هنری در اختیار مخاطب قرار گیرند.
این استاد شعر آئینی ضمن تشکر از تولیت حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: امیدوارم برگزاری این کنگره منجر به تشکیل دبیرخانه دائمی  شعر کرامت باشد و در سال‌های بعد بتوانیم گام‌های بلندتری در این زمینه داشته باشیم و از مرزهای ایران عبور کرده و گام‌های جهانی برداریم.

لازم به ذکر است که کنگره ملی شعر فاطمی صبح امروز با دریافت بیش از 800اثر و با تجلیل از برگزیدگان این کنگره و جمعی از اساتید و شعرخوانی اساتیدی هم چون محمد علی مجاهدی،  جواد محمد زمانی، موحدیان قمی، سید حمیدرضابرقعی و جمعی از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.