به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل دادگستری یزد ، محمدرضا حبیبی افزود: تحقیق راجع به سایر ابعاد این پرونده سوء استفاده و تحصیل مال نامسروع ادامه دارد که خبر کامل آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
وی ادامه داد: ماموران دستگاه‌ های متولی نظارت شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران و نیروی انتظامی همه در میدان حضور دارند تا عرصه را بر مفسدان اقتصادی و کسانی که با سودجویی ، بازار را دچار التهاب می‌کنند برخورد کنند.
این مقام قضایی به اهمیت همکاری مردم با مسئولان در شناسایی و برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی اشاره و تاکید کرد: باید کمک یار دستگاه‌ های اطلاعاتی و نظارتی باشند و هرگونه حرکتی که نشان از ایجاد خلل در بازار دارد را به نهادهای متولی به صورت تلفنی، حضوری، کتبی و شفاهی اطلاع دهند.
به گفته حبیبی افراد فرصت طلب بدانند هیچ چیزی از چشم تیزبین دستگاه‌ های اطلاعاتی و امنیتی استان دور نمی‌ ماند و دیر یا زود تخلف و جرمشان محرز خواهد شد ، مگر آنکه خودشان قبل از شناسایی توسط ماموران کالا را طبق اصول قانونی حاکم بر بازار به مردم عرضه کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفر ابرکوه در 140 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.