به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد افزود: گرفتن تصمیمات مناسب برای حل و فصل مشکل واحدهای تولیدی در وصول تسهیلات به منظور رونق اشتغال و تولید از یک سو و لحاظ محدودیت ها و مباحث قانونی مرتبط با بانک ها از سوی دیگر یک ضرورت است.
وی افزود: در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی متقاضی باید به منظور جلوگیری از خواب سرمایه که خود مسبب ضرر و زیان اقتصادی است و رونق تولید و اشتغال در یزد ، اولویت را به واحدهایی داد که بیشترین پیشرفت فیزیکی یا بالاترین حجم سرمایه گذاری را داشته و متقاضی اخذ تسهیلات هستند تا واحد مزبور زودتر به بهره برداری و شرایط تولید برسد.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: از یک سو باید وضعیت واحدهای تولیدی مدنظر قرار گیرد و مشکلات آنها برطرف شود و از سوی دیگر وضعیت وصولی بانک ها در سالجاری نیز روشن شود تا با اشراف کامل نسبت به هر دو طرف بتوانیم تصمیمات لازم و راهگشا را در این زمینه اتخاد کنیم.
میرمحمدی تاکید کرد: هدف ما از برگزازی این جلسه و صرف زمان ، شناسایی موانع و مشکلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان و آنگاه ارائه راهکار و اخذ تصمیمات در راستای رفع این مشکلات است که مصوبات این کارگروه باید با جدیت و تا حصول نتیجه نهایی دنبال شده و گزارش مرتبط با آن ارائه گردد.
در ابتدای این جلسه ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گزارشی از برگزاری جلسات کارگروه از ابتدا تا کنون ارائه نمود‌.
استان یزد سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی دارد.
7536/ 6197 دریافت کننده: کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.