به گزارش روز شنبه روابط عمومی هیات کاراته استان یزد ، این مسابقات به مدت یک روز با حضور 180 ورزشکار از استان های یزد ، کرمان و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران( ناجا) در سالن 9 دی یزد برگزار شد.
در رشته کاتای انفرادی در رده سنی نونهالان و گروه کمربند « الف »، ابوالفضل فرامرز پور ، امیرمحمد کلاهدوز اول و دوم شدند و ابوالفضل حسن نژاد و صالح دهقانی به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در گروه کمربند « ب » نیز ، حمد شعبانی به مقام قهرمانی رسید و یزدان شیخ اکبری دوم شد و همچنین پارسا گلستانی و علیرضا زحمتی به صورت مشترک سوم شدند.
در رده سنی جوانان ، محمد حسین باقری و محمد حسین زنگی آبادی به ترتیب اول و دوم شدند و محمد صالح مهرابی و عرفان خواجه پور مشترکا در مکان سوم قرار گرفتند.
در رشته کومیته انفرادی در رده سنی نونهالان و وزن 25- کیلوگرم ، حسین عزیزپور مقدم و نیما الله توکلی اول و دوم شدند و شایان شورآبادی و نیما قلی زاده به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن 30- کیلوگرم نیز امیرمحمد سعادتمندی و علی اصغر اسکندری در مکان اول و دوم قرار گرفتند و عباس شجاع الدینی و رضا شفیعی به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن 35- کیلوگرم ، علی اسماعیل زاده و امیر محمد حسین زاده اول و دوم شدند و مجتبی بارک زهی و امیرمحمد کلاهدوز به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در وزن 40 - کیلوگرم ، عرفان عسکری ، هادی اسدی به ترتیب اول و دوم شدند و امیر علی فراست و مهدیار حقیقی به صورت مشترک در مکان سوم ایستادند.
در وزن 45- کیلوگرم ، نیما عارفی و امیرحسین لیاقی اول و دوم و امیرپویا اسلامی و محمد پارسا نظری به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن 45+ کیلوگرم ، مرتضی خبره دست و محمد سمیعی در مکان های اول و دوم قرار گرفتند و امیرمحمد گله داری و محمد محمدی به صورت مشترک سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان در وزن 37- کیلوگرم ، حسین نجفی و سعید سعادتمندی به ترتیب اول و دوم شدند و معین قنبری و سید مهدی سالاری مشترکا در مکان سوم قرار گرفتند.
در وزن 42 -کیلوگرم ، امیر مجیدیان و عادل آذرنیا اول و دوم شدند و رضا اخلاص پور و سامان ستارزاده مشترکا سوم شدند.
در وزن 47- کیلوگرم ، سینا ودیعتی و معین راغب اول و دوم شدند و میکائیل نجفی و امیر مهدی محمدی در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن 52- کیلوگرم ، غلامرضا محمدی و پدرام اسدی فر اول و دوم شدندو مهدی جوادی و امیرحسین نهری مشترکا سوم شدند.
در وزن 57 - کیلوگرم ، مهدی حسین زاده و محمد حسین شجاعی به ترتیب مکان های اول و دوم را کسب کردند و امیرحسین خدادادی و محمد مهدی باقری در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن 63 - کیلوگرم نیز ، عرشیا خالداری و حسین مولایی اول و دوم و محمد ایمان برزگری و پرهام اسدی فر، سوم شدند.
در وزن 63 +کیلوگرم ، ابوالفضل عبادی و ابوالفضل یزدانی به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار گرفتند و یوسف مهدیزاده و مهدی محمدی به صورت مشترک سوم شدند.
همچنین در رده سنی نوجوانان در وزن 50 - کیلوگرم ، امیر رفیعی و پدرام شفیعی اول و دوم شدند و مهدی زینل آبادی و محمد حسین تاج الدینی جایگاه سوم را کسب کردند.
در وزن 55 - کیلوگرم ، علی ارجمند و محمد حکم آبادی اول و دوم شدند و امیر حسین شفیعی و محمد رسول رفیعی به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در وزن 61 -کیلوگرم ، امیرحسین منصوری و علی گروهی اول و دوم شدند و مهدی میرزایی و امین سلمانی مقدم به صورت مشتر سوم شدند.
در وزن 61 +کیلوگرم نیز ، محمد مهدی بنی اسد و امیرحسین سالاری اول و دوم و علی معین الدینی و محمد آیین به صورت مشترک سوم شدند.
65 هزار نفر در 47 هیات ورزشی در استان یزد فعالیت می کنند. این استان بر پایه سر شماری آبان ماه 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536* 2047* دریافت کننده*کاطم سبحان زاده* انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.