امام جمعه ابرکوه گفت : شهید گرانقدر اسلام آیت الله محمد صدوقی تمام وجود خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و برای تعالی اسلام ناب محمدی (ص) از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز یکشنبه در یکی از مساجد این شهر بعد از نماز ظهر و عصر در سخنانی با گرامیداشت سالروز سومین شهید محراب آیت الله صدوقی افزود: این شهید بزرگوار نماد ایثار و تلاش در تمام صحنه های قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه این شهید در ولایتداری و ولایت پذیری ممتاز بود، اظهارکرد : شهید صدوقی، بازویی قوی برای امام راحل (ره)، انقلاب و استان یزد بود که با نثار خون پاکش بر عزت و پایداری نظام افزود.
حسینی ادامه داد: شهید صدوقی، شخصیتی مردم دار، فقیهی دین پرور و مجاهدی شجاع برای اسلام و انقلاب بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به نقش شهید صدوقی و فرزندمرحوم شیخ محمدعلی صدوقی در بخش فرهنگی تصریح کرد: تقابل با جبهه فرهنگی دشمن یکی از ضرورت ها و بایدهایی است که هرگز نباید تحت شعاع هیچ عاملی قرارگیرد.
امام جمعه ابرکوه همچنین با گرامیداشت سالگرد ارتحال مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی گفت: مرحوم صدوقی فردی ولایت مدار و تحت اوامر مطیع امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود که توانست در دوران 23 سال نمایندگی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سمت امام جمعه یزد خدمات ارزنده ای به انقلاب ایفا کند .
آیت‌الله صدوقی در 11 تیرماه سال 1361 مصادف با دهم ماه رمضان پس از اقامه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل یزد به دست منافقان کوردل به شهادت رسید .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/

**
رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: این اداره برای نخستین مرتبه به سیستم مدیریت کیفیت iso با ورژن 2015 مجهز می‌شود.
علیرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بهزیستی مهریز به عنوان اولین اداره شهرستانی در استان یزد به این سیستم مجهز می شود افزود: استاندارد ‌سازی و حذف بروکراسی‌ اداری برای ارائه خدمات بهتر به گروه های زیر پوشش هدف اصلی این سیستم است .
وی ادامه داد: برنامه‌ ریزی‌ مقدماتی دریافت این گواهینامه طبق استاندارد روز اروپا در سال گذشته انجام شد و هرچه سریع تر اجرای کار بر اساس فرایندهای اصلاح شده صورت می گیرد.
این مسوول بیان کرد: برنامه ‌ریزی مقدماتی برای دست یابی به گواهی ذکر شده توسط یکی از شرکت ها انجام می پذیرد و خدمت به جامعه هدف یک وظیفه مهم در بهزیستی با بهره گیری از دانش روز است.
حدود 2 هزار و 500 نفر در مهریز زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/

**
آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، در حکمی حجت الاسلام مجتبی رحمت زاده رئیس شعبه 101کیفری 2 ابرکوه را به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان منصوب کرد.
وی روز یکشنبه با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد ، فرماندار ابرکوه و جمعی از مسئولان ، قضات و خانواده معظم شهیدان حسین ، عبدالرحمن و حسین آدمی معرفی شد.
رئیس کل دادگستری استان یزد د آیین یادشده با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والا مقام گفت: خدمت کردن برای مردم ، ثواب ویژه ای نزد خداوند دارد.
محمدرضا حبیبی با بیان اینکه امنیت موجود حاصل ایثار و فداکاری های شهداست، افزود: امنیت بستر توسعه و سایر فعالیت هاست .
وی با اظهار اینکه امروز دشمنان قصد برهم زدن امنیت برخی کشورها را دارند،تصریح کرد: امروز مردم عربستان با آن ثروت در فقر زندگی می کنند در حالیکه خاندان آل سعود ژاندارم آمریکاست و به دستور آمریکا در فکر ایجاد آشوب در منطقه است.
حبیبی خاطرنشان کرد: با هدایت رهبری، ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا از امنیتی بالایی برخوردار است .
وی ادامه داد: آمریکا از ایران رانده شد و برای انتقام از مردم کشورمان جنگ هشت ساله ، تحریم ظالمانه و دیگر توطئه ها علیه نظام را به راه انداخت.
وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و تلگرام تاکید کرد: دشمنان نظام در فضای مجازی در صدد ایجاد تفرقه میان مردم ایران هستند.
حبیبی با بیان اینکه تلگرام زندگی مردم و فضای جامعه را متلاشی می کند تاکید کرد: آمادگی دستگاه قضا را برای احقاق حقوق صنف های مختلف اعلام کرد.
وی افزود: هر صنفی اعتراضی دارد باید از طریق مجاری قانونی مطالبه کند، کدام عقل ، بستن جاده را می پسندد.
وی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد هرج و مرج ایجاد کند و مردم را به جان هم بیندازد و افرادی هم بخواهند اغتشاش ایجاد کنند، از طریق دستگاههای امنیتی آنها را زیرنظر داریم و تذکر می دهیم و اگر موثر واقع نشد با خاطیان قانونی برخورد خواهد شد.
امام جمعه موقت ابرکوه نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس محل قانون گذاری است و پیشتیبانی قانون ، قوه قضاییه است و دستگاه قضا حامی مردم است.
حجت الاسلام تقی فتاحی با تاکید بر اهمیت کار دستگاه قضا در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی افزود: دستگاه قضا سریعتر باید با خاطی برخورد و احکام لازم را صادر کند.
فرماندار ابرکوه نیز با قدردانی از احمد مورکیان رئیس سابق دادگستری شهرستان گفت: کار دستگاه قضا ،کار پر زحمتی است و موجب آرامش و امنیت برای مردم ، رشد و توسعه است .
محمد کاظمی نسب با بیان اینکه یکی از راههای توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف امنیت است تصریح کرد: جامعه ای توسعه خواهد یافت که توام با امنیت باشد.
وی ادامه داد: دستگاه قضا باید با قانون شکنان در راه توسعه سیاسی ، توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی برخورد کند و جلو تخلف و برخورد با افرادی که مانع توسعه می شوند را بگیرد.
با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه ، احمد مورکیان رئیس سابق دادگستری شهرستان ابرکوه به عنوان مستشار دادگاه های کیفری استان یزد منصوب شد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.