به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت آبفا یزد، علی اسلامی در جمع کارکنان این مجموعه افزود: خط مشی اصلی ، آبرسانی مؤثر و خدمات قابل قبول برای شهروندان است.
وی افزود: در سال جاری به دلیل محدودیت منابع تامین آب ، کار سخت تر خواهد بود، اگر نتوانیم این مشکل را مدیریت کنیم تمام زحمات گذشته از بین خواهد رفت .
اسلامی با اشاره به کسب رتبه نخست یزد توسط شرکت آبفا استان در ارزیابی عملکرد سال95 اظهار کرد: این موفقیت بزرگی و نشان دهنده جایگاه خدمت است که توانستیم در بین 35 شرکت کشوری ، مقام نخست را کسب کنیم .
این مسئول ادامه داد: در این شرکت که بیش از 200 کارشناس فعالیت دارد، ضروری است ، برون داده ها فراتر از اینها باشد و باید کارهای خلاقانه تری برای ارائه داشته باشیم و از ظرفیت های تخصصی نیز باید جایگاه بالاتری کسب کرد.
وی بیان کرد: در این شرایط باید همکاران اقدامات فرهنگی و فنی دقیق تری انجام دهند تا بتوان آبی که در اختیار داریم متوازن تر و متعادل تر در بین شهروندان توزیع کنیم .
وی خاطرنشان کرد: شرکت آبفا به دلیل داشتن همکاران خوب ، دلسوز، متعهد و صمیمی در سال های اخیر و قبل از آن به عنوان یک شرکت موفق در کشور مطرح بود.
اسلامی ادامه اظهار امیدواری کرد که این موفقیت ها ادامه داشته باشد و روحیه کار و تلاش هم در ابعاد زندگی و هم در ابعاد کاری محقق شود .
استان یزد بر اساس سرشماری آبان ماه سال 1395،یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد آن در 21 شهر دارای شهرداری و بقیه در روستاها و آبادی ها سکونت دارند.
مهمترین نیاز حیاتی مردم استان طرح انتقال آب برای مصرف شرب و بهداشت است و هم اکنون از 6 هزار و 733 منبع آبی استان یک هزار و 78 میلیون مترمکعب آب استحصال می‌شود که از این مقدار 833 میلیون مترمکعب مربوط به چاه‌ها، 163 میلیون مترمکعب از قنات و بقیه از چشمه‌ ها تامین می‌شود.
آب تجدید شونده منابع زیرزمینی استان 827 میلیون مترمکعب است ولی کسری مخزن حدود 300 میلیون مترمکعب است که به همین دلیل این امر هرسال موجب افت بیش از 50 سانتی‌ متر سطح آب‌های زیرزمینی یزد می‌شود.
آب استحصالی از منابع آب شیرین استان در سال 1387،سه هزار و 166 لیتر در ثانیه بود که این عدد در سال 1395 به 2 هزار و 631 لیتر در ثانیه کاهش یافت.
بخش دیگر تامین آب استان در کنار منابع زیرزمینی داخلی ، خط انتقال آب از کوهرنگ است که حدود 60درصد آب شرب استان در فصل سرما و 20 تا 30 درصد در تابستان را تامین می کند.
1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.