سعید برازنده مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تدابیر اتخاذ شده تیم خدمات رسانی به جاده ها که یکی از آنها راهداری است از 25 اسفند ماه رسما شروع به کار خواهد کرد.
وی تصریح کرد: هرچند که در محور یزد به شهر هرات مرکز شهرستان خاتم متاسفانه شاهد حوادثی ناشی از رانندگی هستیم، سعی خواهیم کرد حضور بیشتری را در این مسیر جهت کاهش تلفات جاده ای داشته باشیم.
برازنده مقدم اظهار کرد: نقاط پرتردد و حادثه خیز استان یزد مرتب رصد و تعدادی اصلاح شد، امیدواریم با حضور بیشتر حوادث ناشی از رانندگی در این مسیرها کاهش پیدا کند.
وی خاطرنشان ساخت: تاکنون 26 پایگاه ثابت جهت خدمات رسانی تجهیز شد و 224 دستگاه خودروهای سیار نیز در این ایام گشت زنی خواهند کرد و 317 نفر از نیروهای این اداره کل در جادهها حضور دارند تا بتوانند اوقات خوبی را برای کسانی که در جاده های استان تردد می کنند به وجود آورند.
این مسئول راهداری استان بیان کرد: خاتم نیز در سال جاری با حمل 506 هزار تن بار توانست نسبت به مدت مشابه سال گذشته 102 درصد افزایش فعالیت داشته باشد.
سعید برازنده مقدم یادآور شد: این شهرستان همچنین در سال جاری 75 درصد افزایش صدور بارنامه داشت که این آمار نشان دهنده پویایی و آبادانی در این منطقه است.
وی تاکید کرد: سعی داریم با کنترل بر روی ناوگان مسافربری کیفیت ها را بالا ببریم و بتوانیم به جایگاه مناسبی در تردد جاده ای برسیم.
وی همچنین با بیان اینکه رویکرد این اداره کل تقویت بخش خصوصی است،اظهار کرد: از کسانی که در ایام نوروز به مردم خدمت رسانی می کنند باید تشکر و قدردانی کرد.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در سفر به خاتم به همراه محسن صادقیان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محور هرات شهر بابک از توابع استان کرمان نیز، بازدید و مشکلات موجود را بررسی کرد.
شهرستان خاتم با 40 کیلومتر راه اصلی، 144 کیلومتر راه فرعی ، 70 کیلومتر بزرگراه و 235 راه روستایی، گستره وسیعی از شبکه راه های استان یزد را تشکیل می دهد.
هرات مرکز این شهرستان 40 هزار نفری در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2250 کیلومتر راه روستایی دارد که هزار و 267 کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی است.
یزد در بحث طول راه های شریانی رتبه 10 کشوری، بزرگراه هشتم، راه اصلی 14 ،‌ راه فرعی 15 و طول راه روستایی رتبه 22کشوری را داراست.
7534/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.