محمود زمانی قمی روز سه شنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان افزود: گزارش دستگاه ها بیانگر انجام بخش عمده ای از مصوبات و فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: اراده در مسئولان دستگاه ها برای اجرای فعالیت در حوزه مصوبات اقتصاد مقاومتی وجود دارد و آرزوی ما سال آینده نیز همین است که شاهد کاهش بیکاری و اندکی راحتی برای مسئولان باشیم.
رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در ادامه اظهار کرد: مهمترین مشکل کشور و استان فقر ، بیکاری و فاصله طبقاتی است که همه در ایجاد آنها دخیل هستیم و برای اصلاح این وضع نیز باید همه تلاش کنند.
زمانی قمی تأکید کرد: رسم شده هر فردی که از راه می رسد در باره مشکلات موجود ،خود را بیگناه می داند و به دنبال گناهکار می گردد در حالی عادت کنیم، همه با هم مسئول هستیم.
استاندار یزد با بیان اینکه انقلاب و نظام ظرفیت های بالایی برای عبور از این مشکلات دارند، تصریح کرد: راه حل مشکل فعلی زحمت ، تلاش و اتحاد است و همه بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری و اعتقاد دینی و قلبی در این مسیر حرکت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را به عنوان یک عقیده بپذیرند و فعالیت ها را فقط برای یک گزارش به وزیر و استاندار انجام ندهند بلکه همانند وقتی که جلوی دوربین گزارش می دهند در مرحله عمل و در پیشگاه خداوند و مردم هم جدی باشند.
زمانی قمی با اشاره به گزارش های ارائه شده از وضعیت اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی توسط دستگاه ها نیز گفت: باید طرح ها مرور شود که چه تعداد از گره های موجود رفع شده است و سال آینده نیز تلاش ها در مسیر غلبه بر بیکاری باشد.
در جلسه یادشده تعدادی از دستگاه ها از روند اجرای مصوبات جلسات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی گزارش ارائه کردند و از 10 صادرکننده نمونه صنایع کوچک و متوسط یزد تجلیل شد.
استان یزد با سه هزار 700 واحد صنعتی دومین استان معدنی و چهارمین استان صنعتی ایران است و سال گذشته در حوزه عملکرد اقتصاد مقاومتی نیز رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.