سید محمد رستگاری شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی ، همت و همراهی مسوولان و مشارکت مردم ، فعالیت های خوبی در عرصه تولید و اشتغال در روستاهای مهریز انجام شده است به اهمیت تداوم کارها تاکید کرد.
وی افزود: باید دهیاران و شوراهای اسلامی با کمک سایر دستگاه ها برای افزایش تعداد طرح های تولیدی و اشتغالزایی در مناطق روستایی فعالیت کنند.
وی ادامه داد: اجرای طرح های اشتغالزایی بر حسب نیاز و زمینه ای که در روستاها وجود دارد موجب رفع معضل بیکاری ، جلوگیری از مهاجرت به شهرها ، رونق و خودکفایی و مایه دلگرمی و امیدواری جوانان می شود.
فرماندار مهریز تصریح کرد: فعالیت های تولیدی و اقتصادی در طرح های اشتغالزایی ر روستاها باید قابل توجیه و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین انجام برنامه های دولت برای توسعه روستاها و کمک به تولید و اشتغال باشد.
رستگاری از اعضای کارگروه اشتغال شهرستان مهریز ، پیگیری طرح های تولیدی و اشتغالزایی با اطلاع رسانی به مردم و جوانان ساکن در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان را خواستار شد.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز حدود 30 درصد در 140 آبادی در دهستان های بهادران ، میانکوه ، ارنان ، خورمیزات و تنگچنار زندگی می کنند.
در بخش مرکزی مهریز یک ناحیه صنعتی با 10 واحد فعال تولیدی و اشتغالزایی 80 نفر در دهستان بهادران حدود 30 واحد تولیدی دیگر با اشتغالزایی 200 نفر فعالیت دارد.
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.