در این آیین مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان یزد ، سرپرست فرمانداری ابرکوه و جمعی از مسئولان حضور داشتند، امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) ، شهدا و تبریک دهه فجر به نقش کارگران در عرصه تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: این قشر در توسعه و پیشرفت اقتصادی جامعه نقش تاثیرگذاری دارد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی چهارشنبه شب تصریح کرد: کارگران و کارفرمایان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش وکوشش مضاعفی داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت انقلاب هستند، یادآور شد: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند وبا ایجاد صندوق پیشنهادات و شکایات به امور مردم رسیدگی و رضایت مندی آنها را بیش از پیش فراهم کنند.
همچنین رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و تلاش و زحمات امام خمینی (ره) است.
ناصر زارع اظهارکرد: کارگران و کارفرمایان با تلاش، کوشش و مدیریت جهادی خود در تولید ، رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال در واقع دنباله رو اهداف شهدا و تبعیت از فرمامین امام خمینی (ره) ، منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید هستند.
به گفته وی پنج هزار و 500 نفر در شهرستان ابرکوه مشمول قانون کار هستند.
در این آیین بیش از یک هزار خانواده کارگران حضور داشتند، یکی از بازیگران سینما برنامه های متنوع و شاد اجرا کرد و در ادامه چند برنامه نمایشی طنز و موسیقی سنتی توسط هنر مندان ابرکوهی و یزد اجرا شد .
دراین همایش از 33 نفر کارفرمایان و کارشناسان فعال و نمونه واحدهای صنعتی و تولیدی ابرکوه با اهدا لوح قدردانی شد.
این مسئول ادامه داد: 519 شرکت تعاونی در زمینه های کشاورزی، صنعتی، خدمات، معدنی، حمل و نقل، مسکن، سهام عدالت و آموزشی به ثبت رسید که 450 شرکت تعاونی در این شهرستان فعال است که 76درصد جمعیت ابرکوه تحت پوشش تعاونی هستند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.