به گزارش ایرنا،سرهنگ پاسدار دوم علی لشگری روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه هایی دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: دشمنان با هجمه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند، ما باید بیش از پیش جوانان را نسبت به این توطئه ها آشنا کنیم.
وی با اشاره به فتنه انگیری دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: باید برای نهادینه کردن انقلاب اسلامی میان قشر جوان از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.
لشگری گفت: انقلاب مانند قطاری در حال حرکت است که دشمنان انقلاب از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به کشور ایران غفلت نمی کنند باید مراقب جریان نفوذ دشمن باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس بیان داشت: مسئولان باید روحیه انقلابی گری داشته باشند و به وظایف خود عمل کنند تا در حق مردم اجحاف نشود.
لشگری افزود: باید مردم را به برگزاری جشن های انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشویق کرد چرا که دشمن لحظه ای از پای نمی نشیند و هر لحظه برای اقدام علیه کشور برنامه ریزی می کند.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم انقلاب را در جامعه نهادینه کنیم، مردم خود برای برگزاری جشن انقلاب پای کار می آیند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مدارس، گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه های انقلاب هستند و آموزش و آگاهی بخشی به آنها باید در دستور کار قرار گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب، دیدار با خانواده های شهدای انقلاب، فضاسازی و آذین بندی مدارس با همکاری دانش آموزان، شرکت بسیجیان در نماز جمعه و غیره از برنامه های سپاه در ایام دهه فجر خواهد بود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.