حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز بسیج رسانه، افزود: تعالی فرهنگ جامعه ، مردم و جوانان و همچنین بیان ثمره انقلاب اسلامی از جمله وظایف اساسی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه است.
وی ادامه داد: بسیج رسانه استان باید با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و تبلیغی برای انجام رسالت خطیر خود و فعالیت در عرصه اطلاع رسانی با جدیت در جامعه اسلامی و انقلابی نقش آفرینی کند .
این مسوول فرهنگی در ادامه از دیگر رسالت های خطیر نمایندگان رسانه ها را ، ارتقای عقلانی جوانان در خصوص مسائل مختلف جامعه دانست که بسیار مهم است و باید با برنامه ریزی و فعالیت های مدون اقدام های لازم به عمل آید.
حسینی کوهستانی به نقش بسیج رسانه و برنامه های آن اشاره کرد و با قدردانی از اقدام های انجام شده در استان به گسترش آن با همکاری خبرنگاران و فعالان رسانه تاکید کرد و یادآور شد: تمام تلاش ها باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد.
همچنین رئیس بسیج رسانه استان یزد گفت: روز 21 دی‌ماه به خاطر سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر به‌ عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شد و در تلاش هستیم تا در راستای ماموریت های رسانه ای بسیج، وظایف خود را در استان انجام دهیم .
سید جواد امامی میبدی، افزود: بسیج رسانه استان با همکاری سایر دلسوزان و نهادهای فرهنگی سعی دارد از تمام ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه و فرهنگ بسیجی در میان جوانان اقدام کند.
از جمله تشکل های مختلف رسانه ای استان می توان به خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اشاره کرد.
بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد.
هم اکنون هشت کانون بسیج رسانه در شهرستان های یزد ، اردکان ، میبد ، خاتم ، بافق ، ابرکوه ، بهاباد و مهریز با 500 نفر عضو تشکیل شد و فعال است .
همایش « رسانه،‌ خانواده و اقتصاد سلامت» با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان یزد در سالن اجتماعات اداره حفظ نباتات این شهرستان برگزار شد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.