سید جواد امامی میبدی روز دوشنبه در آستانه روز بسیج رسانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اعضای بسیج رسانه در طول سال فعالیت های مطبوعاتی خود را انجام می دهند.
وی ادامه داد: هم اکنون هشت کانون بسیج رسانه در شهرستان های یزد ، اردکان ، میبد ، خاتم ، بافق ، ابرکوه ، بهاباد و مهریز تشکیل و فعال است .
این فعال رسانه ای اظهار کرد: راه اندازی کانون بسیج رسانه در شهرستان های تفت و اشکذر در دست اقدام است، امیدواریم این تشکل فعالیت خود را تاپایان سال 96شروع کنند.
امامی میبدی به 21 دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر اشاره کرد که به روز بسیج رسانه نامگذاری شد، تصریح کرد: برنامه های مختلفی به همین منظور پیش بینی شده است.
وی اهم این برنامه ها را برگزاری همایش رسانه ، خانواده و اقتصاد سلامت در روز چهار شنبه 20 دی ماه و سرکشی از خانواده شهدای خبرنگار ذکر کرد.
رئیس بسیج رسانه استان اظهار کرد: دیدار با مسوولان ، برگزاری حلقه صالحین و تجلیل از پیشکسوتان رسانه نیز جزو برنامه های بزرگداشت روز بسیج رسانه است که صورت می گیرد.
به گفته امامی میبدی، از برنامه های مهم بسیج رسانه استان ، برگزاری دوره های آموزشی است که با حضور استادان مجرب برای خبرنگاران انجام می شود.
از تشکل های مختلف رسانه ای استان می توان به خانه مطبوعات و تشکل انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اشاره کرد.
بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد.
7536/ 2047/ خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.