استاندار خوزستان گفت: اداره دامپزشکی تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع آنفولانزای پرندگان را انجام دهد و در این زمینه در حوزه های پرورش طیور صیانت های مناسب انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز یکشنبه 17 دی ماه در نشست شورای سلامت استان گفت: اداره دامپزشکی تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع آنفولانزای پرندگان را انجام دهد و در این زمینه در حوزه های پرورش طیور صیانت های مناسب انجام شود. 

استاندار خوزستان افزود: خوشبختانه در یکی دو سال اخیر از این نظر خوب عمل شده و به شکل جدی با این بیماری در خوزستان مواجه نبوده ایم. 

رئیس شورای سلامت استان با تاکید بر حل فوری مشکلات مربوط به آب و فاضلاب در شهرستان کارون تصریح کرد: در نقاط دیگر استان بحمدلله طرح‌ های خوبی در دست اجرا است با این حال جا دارد کارها جدی تر و سریعتر پیش برود و هم زمان طرح جامع با شتاب بیشتری اجرا شود.

استاندار خوزستان همچنین از اجرای یک طرح پایلوت برای مقابله با سرطان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح دو تا سه دستگاه به عنوان پایلوت برای پرسنل و خانواده های آن ها غربالگری صورت می گیرد البته پس از مشخص شدن این سازمان ها در صورت موفقیت طرح این کار به سایر دستگاه ها هم تسری خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.