این شرکت که چند سال قبل با 2نفر شروع به کار کرده بود، هم اکنون 70نیروی جوان دانشگاهی مجرب در آن مشغول کار هستند.
در حال حاضر از پنج هزار شرکت تعاونی ثبت شده در استان، 2 هزار تعاونی با 700 هزار عضو فعال است.
به گفته مدیرعامل شرکت یادشده، این واحد برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و تجارت الکترونیک، با حذف واسطه ، حلقه میان تولید کننده و مصرف کننده را تکمیل کرد.
امیرحسین رضایی نژاد عصر شنبه، در جمع اعضای انجمن صنفی مدیران مسئول پایگاه ‌های خبری و سرپرستی خبرگزاری‌های استان افزود: شروع به کار شرکت پیشگامان یزد در سال 91 کلید خورد تا با ارائه انگیزه و خدمات خاصی مشتریان بیشتری را پوشش دهد.
وی افزود: 1.5سال طول کشید تا نرم‌ افزارها و زیرساخت‌های شرکت فراهم شود و در دی ماه سال 93 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و امروز 70 نیروی جوان دانشگاهی در آن فعالیت دارند.
وی اضافه کرد: این شرکت در کمک به اقتصاد خانواده، حمایت از تولید داخلی و تسهیل حلقه اتصال تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده با 300 فروشگاه ، قرارداد دارد.
رضایی نژاد به وجود 40 هزار سهام‌دار در مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: حدود 70 درصد سهامداران یزدی هستند.
به گفته مدیرعامل شرکت یادشده تاکنون 15 میلیارد ریال به مشتریان مجموعه تخفیف داد شد و در 10شهرستان‌ استان به جز ابرکوه، خاتم و بهاباد فعال است و تا پایان سال شعبه شرکت در این سه شهرستان فعال می‌شود .
این فعال اقتصادی اظهار کرد: در کنار استارت ‌آپ‌های جدید در حوزه های تخصصی، خدمت جدیدی با عنوان سفر گام از شرکت پیشگامان ارائه می‌شود که در حوزه ارائه خدمات بلیت و هتل فعالیت می‌کند.
چهار سال گذشته به همت دولت یازدهم، 12 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام‌ شد که چهار هزار میلیارد تومان آن توسط دولت و بقیه از سوی بخش خصوصی و تعاونی ها تامین بودجه ‌شده است.
یزد در حوزه صنعت مقام چهارم ، معدن جایگاه دوم و در بخش صادرات جزو 10استان برتر کشور است.
همچنین در حوزه صنایع رتبه اول و تولید کاشی و سرامیک با سهم حدود 50 درصدی رتبه دوم و در تولید نساجی با سهم 27 درصد در کشور از جایگاه مطلوبی برخوردار است.
1968/ 2047 خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.