محمدحسین ماجدی اردکانی روز سه شنبه در بازدید از یکی از شرکت های تولید کاشی در مهریز افزود: امروز اغلب کارخانه های کاشی استان به واسطه رکود در صنعت ساختمان و دستیابی نداشتن مناسب به بازارهای صادراتی با وجود داشتن آخرین فناوری مجبور به تولیدی پایین تر از ظرفیت خود هستند.
وی اضافه کرد: صاحبان این صنعت از فرصت خوبی برای کیفی سازی محصولات خود برخوردار هستند،که در این راستا نقش برجسته مدیران کنترل کیفیت می تواند چاره ساز باشد.
وی یادآور شد: در استان حدود 750 مسئول کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی فعالیت دارند ، باید ارزش کار آنها را دانست، آنها نقش واسط بین تولید کننده و استاندارد را ایفا می کنند،
ضروری است از امنیت شغلی لازم برخوردار باشند،متاسفانه برخی واحدها این موضوع را بر نمی تابند.
این مسئول در اداره کل استاندارد یزد تصریح کرد: بر این اساس اگر احساس شود در واحد تولیدی به خدمات مدیر کنترل کیفیت بهای لازم داده نمی شود، آن واحد زیر ذره بین استاندارد خواهد بود، کنترل های کیفی مضاعف خواهد شد.
ماجدی اردکانی بیان کرد: در استان اختلاف بین مدیران کنترل کیفیت و صاحبان صنایع و خدمات اندک است ولی ذکر این نکته ضروری است، کنترل رعایت ضوابط و مقررات اولویت کار ماست.
به گفته وی مجموعه این اداره کل پشتیبان مدیران کنترل کیفیت در چارچوب ضوابط و مقررات است و از صاحبان صنایع و خدمات می خواهیم اگر مشکلی با مدیران کنترل کیفیت دارند از همان ابتدا موضوع را با این اداره کل در میان بگذارند.
1968/2047 تنظیم کننده : محمودرضا رحمانی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.